#СильнаЯ і #Сильний від СТБ і StarLightMedia названо найкращим digital-проєктом
21 жовтня професійне видання MMR оголосило найкращі digital-проєкти 2020―2021 рр. У номінації «Digital-кампанія» нагороду отримала соціальна кампанія проти гендерно зумовлених стереотипів #СильнаЯ і #Сильний, реалізована СТБ і StarLightMedia.

Голосування в рейтингу MMR за найкращі digital-проєкти було розпочато 11 жовтня. Протягом тижня читачі видання мали змогу обрати найкращі проєкти в шести номінаціях. Паралельно з ними експертне журі оцінювало кожен проєкт за кількома критеріями.
В номінації «Digital-кампанія», де було представлено #СильнаЯ і #Сильний, за звання найкращого проєкту змагалися 18 номінантів, серед яких Vodafone Україна, Київстар, Епіцентр, Нова пошта, METRO, Postmen, INTERTOP, а також ще один проєкт StarLightMedia ― Наша Громада, реалізований командою СЛМ Новини.
Нагадаємо, соціальні диджитал-кампанії проти гендерно зумовлених стереотипів #СильнаЯ і #Сильний було реалізовано в жовтні 2020 року і в березні 2021 року в рамках промокампаній проєктів СТБ «Холостячка» і «Холостяк». На прикладі відвертих історій героїв обох кампаній #СильнаЯ і #Сильний залучили українців до активної дискусії на тему кар’єри чоловіків та жінок, рівної участі обох партнерів у вихованні дітей, право бути собою, реалізовувати власні мрії та підтримувати в такому прагненні свого партнера/партнерку.
Інтерв’ю героїв кампаній зібрали понад 7,5 млн переглядів на диджитальних майданчиках СТБ, 420 згадок у ЗМІ, крутий позитивний фідбек від аудиторії каналу, партнерів та громадських організацій.
Кампанію реалізовано піар і диджитал відділом телеканалу СТБ у партнерстві з відділом сталого розвитку групи StarLightMedia.
Дивитися інтерв’ю #СильнаЯ:
#СильнаЯ. Даша Квіткова про стереотип, що їй просто пощастило
#СильнаЯ. Яна Брензей: На будь-якому застіллі теми зводяться до «А коли вже дітки будуть?»
#СильнаЯ. Марина Боржемська: Мене взяли на шоу тільки тому, що я особистість
#СильнаЯ. Ольга Мартиновська: Моя родина засуджувала те, що я обираю кар’єру
#СильнаЯ. Олена Фроляк проти стереотипу щодо жінки-керівниці
#СильнаЯ. Наталка Денисенко про конкуренцію в родині, стереотипи зовнішності і дитячі травми
#СильнаЯ. Оксана Байрак: Я жінка поза віком
#СильнаЯ. Надя Матвєєва: Про успіх, життя заради дітей і сміливість наважитись на розлучення
#СильнаЯ. Тетяна Пренткович про те, як побудувати кар’єру і бути при цьому хорошою мамою
#СильнаЯ. Христина Решетник: Люди впевнені, що за нами їздить почет нянь
#СильнаЯ. Софія Стужук про те, як бути сильною незважаючи ні на що
#СильнаЯ Аліна Френдій: Про стереотипи навколо блогерства, хейтерів та Ксенію Мішину
#СильнаЯ. Алла Костромічова: Мене сприймали лише як картинку без права голосу
#СильнаЯ Ксенія Мішина: Я дотримуюся думки, що по життю вибирає жінка
Дивитися інтерв’ю #Сильний:
#Сильний. Ектор Хіменес-Браво: «Сентименти — не для чоловіків»
#Сильний. Психолог Андрій Козінчук: Хто в домі хазяїн – найгірше запитання, яке можна поставити
#Сильний. Морпіх Сергій Панков: Хто взагалі вирішує, де чоловіча, а де жіноча професія?
#Сильний. Нікіта Добринін: Я плакав, коли дізнався, що Даша вагітна
#Сильний. Ваня Кришталь: Якщо я помив посуд, то що ― я позбувся чоловічої гідності?
#Сильний. Поліціянт Сергій Багаліка: Тато в декреті ― це супер!
#Сильний. Холостяк Михайло Заливако: Стереотипи роблять наше життя несмачним
Більше на тему: Нова історія рівності: в Україні вперше відбудеться MediaForShe Congress