PCEtLSA8c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMjQ5Ig0KZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJTVEJfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ic3RiLnVhIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMTEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4gLS0+

Проект «Х-фактор» отримав золоту кнопку YouTube

25.03.2019

«Х-фактор» зібрав 1 мільйон підписників на своєму YouTube-каналі. За це проект отримав від відеохостингу нагороду «Золота кнопка». Читайте докладніше.

Більше на тему: «Х-фактор» 10 сезон: оголошено дату старту кастингів 2019 року

Х-фактор получил золотую кнопку YouTube

«Х-фактор» одним з перших почав створювати контент не тільки для телеефіру, а й для інтернету. Канал проекту на YouTube був створений 28 грудня 2012 року, а перше відео з’явилося в 2013 році. Для YouTube-каналу проекту учасники виконують пісні на замовлення своїх фанатів, а також знімають влоги.

Х фактор получил золотую кнопку ютуб

«З точки зору просування та монетизації відео — це дуже вдалий проект для YouTube аудиторії. На це є кілька причин. По-перше, контент не вимагає перекладу і зрозумілий всім мешканцям нашої планети. Будь-яка людина може подивитися й вирішити для себе — подобається їй чи не подобається, як співає учасник. По-друге, проект дивує кожного сезону — новими постановками, спецефектами, іноді суддями та, звичайно ж, учасниками, — коментує керівник відділу монетизації контенту Starlight Digital Роман Балінський. — Скажу чесно, «Х-фактор» — це мій улюблений проект на каналі СТБ. Я із задоволенням дивлюся кастинги і прямі ефіри. Атмосфера навколо сцени й на майданчику дає тобі відчуття причетності до створення чогось величного та грандіозного».

За час існування YouTube-каналу найпопулярнішим відео став виступ Валерії Симулик з піснею Adele «Set Fire To The Rain» у 5 сезоні. За 4 роки ролик набрав 20 мільйонів переглядів.

Х фактор получил золотую кнопку ютуб

«Я дуже рада, що «Х-фактор» отримав «Золоту кнопку». Це неймовірно цінна нагорода. Хотіла б від імені проекту подякувати всім нашим підписникам, нашій аудиторії за те, що вони завжди з нами! І відтепер у нас нова спільна мета — діамантова кнопка», — коментує директор творчого об’єднання Олена Романенко.

Більше на тему: Олег Винник: «Х-фактор» — фундамент для нових звершень

Всього на каналі зараз близько 1 мільярда переглядів, а кількість підписників стрімко зростає — за 2018 рік приріст сягнув цифри 400 000 осіб. Відео дивляться не тільки в Україні, а й за кордоном: 66% переглядів — з інших країн.

Дивіться виступ Валерії Симулик з піснею Adele — «Set Fire To The Rain» в 5 сезоні: 

Читайте більше цікавих новин в Viber і Telegram СТБ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: