Номер Go_A для Євробачення, підготовлений телеканалом СТБ, отримав нагороди Vision Music Awards
Номер гурту Go_A, представників України на Євробаченні-2021, удостоївся двох нагород Vision Music Awards. Постановка була повністю реалізована силами телеканала СТБ, який взяв на себе всі витрати, пов’язані зі створенням, виробництвом номеру і зйомкою резервного відео.

Більше на тему: Костянтин Томільченко та Олександр Братковський: В основі номеру Go-A – ідея пробудження
Постановка переможців Національного відбору-2020 і тріумфаторів пісенного конкурсу Євробачення-2021, українського гурту Go_A, перемогла у двох номінаціях престижної премії Vision Music Awards від незалежного оглядача Євробачення Wiwibloggs — «Найкраща сценічна постановка» і «Найкраще використання реквізиту».
«Телеканал СТБ традиційно робив постановку під ключ. Ми взяли на себе всі фінансові витрати за постановку Костянтина Томільченка: ідея номеру, оплата всього реквізиту і його виробництво, костюми, які робить Дмитро Курята. Ми знімали резервне відео – раніше такого ніколи не було. І це ще нова велика стаття витрат для нас»

«В основі номеру ― пробудження. Його можна як завгодно інтерпретувати: прихід весни, прокидаємося після сну, пробудження нового світу. Хочеться говорити про це. У нашому світі, яким зараз він є, хочеться прокинутися. Прокинутися й побачити нові обличчя, нових людей, новий світ. Народна пісня, яка стала основою нашої, – це пісня про прихід весни. Там закладено саме цю ідею ― якось достукатися до людей і сказати, що прийшла весна, прийшов новий світ»

«Я надихався піснею. Мені запав у голові перший варіант, який усім відомий і не адаптований до формату Євробачення. Мені сподобалась енергетика пісні… Хоча текст пісні змінився, але пропустити такий шикарний образ «порвемо зелену шубу» я не міг. Тому шуби в тексті немає, а в нас вона є»
На своїй сторінці в Instagram гурт подякував усім, хто допомагав їм підготуватися до виступу на пісенному конкурсі.
Більше на тему: Творці номеру на Євробачення для гурту Go_A: Нам захотілося зануритися в природу і закликати людей прокинутися від інформаційного шуму