Катерина Павленко про успіх на Євробаченні-2021: Якби не СТБ, цього всього не було б
Минув місяць після приголомшливого успіху українського гурту Go_A на Євробаченні-2021. Наш «Шум» досяг такого успіху, що навіть вийшов за межі Європи. Музичні експерти називають пісню одним із найпотужніших хітів конкурсу. А український Нацвідбір – головною музичною подією країни та найцікавішим відбором серед усіх країн-учасниць. Тож хто і як робив це шоу? Чому солістка Go_A спочатку не вірила в успіх? І чому в молодих артистів більше шансів на перемогу в Євробаченні? Дивіться в сюжеті «Вікна-новини».
Більше на тему: П’ять причин, чому нацвідбір на Євробачення став головною музичною подією України
Своїм «Шумом» Go_A розбудив усю Європу та підкорив не лише Євробачення, а й недосяжні для України раніше глобальні музичні чарти. Утім, усього цього могло б і не бути. Історія гурту Go_A ще донедавна була прозаїчною. Солістка Катерина Павленко працювала в будинку культури керівницею хору ветеранів. Та одного дня пісню Go_A на YouTube почули продюсери Нацвідбору.
Креативна продюсерка Нацвідбору на Євробачення Наталя Франчук згадує: «Це була дуже крута пісня-веснянка “Рано-раненько”, і ми подумали: чому б не запросити цей гурт на відбір. Наш музичний продюсер Руслан Квінта зателефонував їм, і відповідь була така: “А ви точно нам телефонуєте? Ми неформат, нас ніде не показують, наші пісні не беруть на радіо”».
Go_A таки дали згоду, хоча не мали великих сподівань стосовно цього. Адже за сім років існування гурту учасники звикли, що нічого справедливого в світі не буває. Та попри невпевненість перед маловідомими музикантами двері в Нацвідбір таки відчинилися. І Go_A став конкурентом для 15 таких самих новачків на головній музичній сцені країни.
Ця шістнадцятка не мала жодних ресурсів і уявлення, як показати свою пісню щонайкраще. А широка аудиторія їх узагалі не знала. Тому завданням організаторів Нацвідбору було надання професійної допомоги.
Наталя Франчук наголошує: «Приходячи до нас на Нацвідбір, ти можеш бути людиною, у якої є пісня і більше немає нічого. Це наш обов’язок ― зробити так, щоб усі учасники виглядали на рівних».
Катерина Павленко пригадує події тих днів: «Команда, з якою ми працювали, яка нам допомагала, — вона зробила просто нереальний вклад у те, що відбулося. І найголовніше, що вони дали можливість нам бути максимально собою. Якби не СТБ, цього всього не було б».
На думку Віталія Дроздова, члена журі Нацвідбору на Євробачення та генерального продюсера «Хіт ФМ», останній Нацвідбір гідний національного подвигу. Адже заявити невідомих артистів — це було досить ризиковано. Але СТБ все ж таки вкотре відкрив Україні та світу нових зірок, традиційно повністю взявши всі витрати на постановку номерів під ключ. Це виготовлення декорацій, костюми, графіка і, звичайно ж, реквізит.
Тоді, у 2020 році, пісня гурту Go_A «Соловей» посіла перше місце в Нацвідборі. Проте зазвучати на Євробаченні їй не судилося. Через пандемію конкурс перенесли, і потрібна була нова пісня. Так і з’явився «Шум». А в телеканалу СТБ — черговий виклик і створення нового шоу для гурту.
«Нам сказали, що знову номер буде ставити команда СТБ. Ми видихнули просто з полегшенням і зрозуміли, що, можна заспокоїтися», — пригадує події тих днів Катерина Павленко.
Те, що зробила команда СТБ, заворожило всю Європу. Наш гурт посів друге місце за глядацьким голосуванням і п’яте загалом.
«Дай Боже кожній країні щось подібне, коли телеканал може надати настільки правильну професійну підтримку переможцю свого Нацвідбору. В Україні, на щастя, це є», — підсумував Віталій Дроздов.
Так в одну мить Нацвідбір зробив Go_A відомими на весь світ.
Більше на тему: «Шум» гурту Gо_A посів друге місце в чарті 50 Viral Spotify у США