PCEtLSA8c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMjQ5Ig0KZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJTVEJfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ic3RiLnVhIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMTEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4gLS0+

Євробачення-2021: організатори представили новий логотип конкурсу

08.12.2020

У 2021 році в Євробачення з’явився новий дизайн логотипу. Нідерландська команда конкурсу вирішила дивитися в майбутнє і робити упор на зв’язок і єднання. Логотип скасованого конкурсу 2020 представляв візуалізацію прапорів усіх країн-учасниць і розповідав 65-річну історію Євробачення. А новий дизайн натхненний картою світу, на якій Роттердам стане серцем Європи в травні 2021 року.

Фото – eurovision.tv

«Логотип з’єднує Роттердам зі столицями країн-учасниць і символізує єднання, незалежно від форми», ― каже Сітсе Баккер, виконавчий продюсер заходу. Оновлений логотип показує, що Євробачення відкрите для всього, що можуть запропонувати учасники.

Також Сітсе наголосив, що конкурс пісні продовжиться в наступному році, незважаючи ні на що. Організатори сподіваються вітати учасників, пресу і фанатів у Роттердамі в травні фізично, якщо це буде можливо, або віртуально в разі необхідності.

Впровадження оновленого логотипу також сигналізує про те, що час залишити 2020 рік позаду і почати дивитися на 2021 рік під позитивним кутом. «Завдяки розробкам у галузі вакцин і надійних експрес-тестів ми тепер оптимістично оцінюємо те, що можна провести конкурс відповідально, ― каже Сітсе. ― І вся Європа зараз спостерігає за нами. Натхненні типовою для Роттердама стійкістю, ми зробимо з цього щось особливе, я переконаний у цьому!»

Більше на тему: Євробачення 2021: Оголошено дати проведення конкурсу

Читайте нас також у Viber і Telegram.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: