Not Too Late: шоу у форматі late night як новий must-have маркетологів

Сергій Костя разом з Ukrainian Marketing Forum (UMF) та  Starlight Media запустили Not Too Late Marketing Show. Розпочалась серія епізодів випуском з Андрієм Федорівим, CEO Fedoriv Group. Це новий формат, де поєдналися розважальний та професійний контент. 28 травня на YouTube каналі проєкту стартував перший сезон, для якого вже відзнято 7 епізодів.

Not Too Late: шоу у форматі late night як новий must-have маркетологів

На аудиторію чекає легке вечірнє шоу, де говорять про серйозне, але з іронією, просто та без пафосу. Це розмови про культурний контекст та бізнес, про важливі інсайти ринку та історії топових маркетологів і підприємців. 

Що відомо про формат late night

Автором і ведучим формату, якого ще не було у професійному маркетинговому середовищі, став Сергій Костя — продюсер UMF, досвідчений маркетолог, який наразі обіймає посаду регіонального маркетинг-директора компанії Bolt у Центральній, Східній Європі та Азії.

«Ми задумали Not Too Late як шоу, яке хочеться увімкнути після важкого робочого дня. Воно для тих, хто в хорошому сенсі живе своєю справою. Для тих, хто готовий обговорювати з друзями ідеї, проєкти та виклики навіть у вільний час. Але при цьому ми всі потребуємо відпочинку. І саме late night шоу може стати тим вечірнім ритуалом, якого досі бракувало професійній аудиторії.

Мабуть, це перший проєкт, що зайняв нішу між розважальним форматом і професійним контентом. Фактично, ми хочемо, щоб він став новим типом культурного продукту», — розповів Сергій Костя.

Not Too Late: шоу у форматі late night як новий must-have маркетологів

У центрі шоу — маркетинг через емоції, реальні кейси та рішення, які рухають ринок сьогодення: від факапів до глибокої експертизи. Проте late night — це також харизма та легкість, що дозволяють максимально розкрити актуальні теми.

«В Україні є подкасти, інтерв’ю та статті, але місця, де маркетолог виходить у центр — не було. Наша команда має чудовий досвід створення розважального контенту: ми використали його для створення нового формату шоу, а UMF став місцем, де зібралися круті та цінні фахівці», — прокоментував Мітя Шмурак, український режисер та продюсер, співзасновник Manifest production та Мамахихотала, режисер шоу Not Too Late.

Що далі

Not Too Late: шоу у форматі late night як новий must-have маркетологів

Для команди — монтаж, для глядачів шоу — розмови з гостями першого сезону: Андрій Федорів (Fedoriv Group), Ганна Гришина (Eva), Олена Мартинова (Starlight Media), Валерія Гузема (Guzema Jewelry), Валерія Толочина (Megogo), Олександр Хоменко (МУР), Олена Тараненко (бренд-стратегиня, експертка з комунікацій).

Про подальші плани розповіла також Ірина Бондаренко, засновниця UMF: «Нам важливо, щоб шоу не просто відбулось, але й стало новою сценою Українського маркетинг-форуму, яка працює протягом року, відкриває нові імена та нові формати. Ми вже готуємо з Сергієм та командою шоу анонс осіннього сезону та серію офлайн-подій для маркетингової спільноти».

За лаштунками

Перший сезон Not Too Late Marketing Show було створено у партнерстві з UMF та Starlight Media. До шоу долучились відома ведуча телеканалу ICTV та телемарафону “Єдині новини” Оксана Гутцайт, а також журналістка “Ранок у великому місті” на ICTV2 Ахава Тесленко.

Продакшн: Manifest Production —  команда, чиї маніфести, кліпи і рекламні кампанії бачили мільйони українців. 

Партнер першого випуску: ПУМБ

Де подивитися 

Стежити за контентом маркетингового шоу можна на наступних платформах:

Not Too Late Marketing Show в YouTube: https://youtube.com/@ntl_show?si=OgkXg9Hb4305zGnl 

Not Too Late Marketing Show в Instagram: https://www.instagram.com/nottoolate_show?igsh=MXF2aW9vM3UwanFvbg== 

Not Too Late Marketing Show в TikTok: https://www.tiktok.com/@not.too.late.show?_t=ZM-8wbGUsJcpRY&_r=1 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: