PCEtLSA8c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMjQ5Ig0KZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJTVEJfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ic3RiLnVhIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMTEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4gLS0+

СТБ  та Суспільне розпочинають Національний відбір на Євробачення-2020

16.10.2019

Телеканал СТБ та UA: Суспільне мовлення оголошують про початок Національного відбору на Євробачення-2020. Прийом анкет розпочинається сьогодні, 16 жовтня. Музичним продюсером Національного відбору залишається Руслан Квінта. Креативний продюсер – Наталя Франчук. Ведучий прямих ефірів – Сергій Притула.

Цьогорічний відбір проходитиме з оновленими Правилами: в них внесено умову, яка стосується виступів конкурсантів у країні-агресорі. Відтепер учасником Національного відбору може бути виконавець або колектив, який не здійснював концертної діяльності на території РФ з 2014 року, не планує та не анонсує її під час конкурсу і до фіналу Євробачення, а також не в’їжджав на територію Криму з порушенням законодавства України. За виявлені порушення Правил учасники Національного відбору можуть бути дискваліфіковані.

«Євробачення  особливий пісенний конкурс, бо він не тільки про музику, це про можливість представити свою країну в світі. Тому для нас, як для Суспільного мовника України, важливо організувати відбір спільно з СТБ таким чином, щоб представником України був не лише талановитий і яскравий артист, а й той, хто цілковито розуміє цю відповідальність, поділяє позицію та цінності українського суспільства і готовий дотримуватись правил конкурсу; той, хто зможе якнайкраще представити нашу країну на міжнародній арені»,  сказав голова правління UA: Суспільне мовлення Зураб Аласанія.

«СТБ завжди гарантував артистам і глядачам чесний вибір найкращої, найсильнішої пісні, яка зможе гідно представити Україну на міжнародній сцені Євробачення. Збереження іміджу Національного відбору, як головної музичної події, про яку говорить вся країна, конкурса з прозорою системою голосування  саме це ми ставили перед собою за мету чотири роки тому, і чітко дотримуємось цього правила сьогодні. Після минулорічного фіналу ми серйозно замислились над тим, які зміни необхідні для того, щоби наша країна кожного року була присутня на Євробаченні. Разом з колегами з Суспільного провели ряд зустрічей, аби розробити всі необхідні доповнення до Правил, і цього року плануємо приділити відбору представника України особливу увагу»,  коментує керуючий директор телеканалу СТБ Людмила Семчук.

Цього року фінансову підтримку переможцю Національного відбору під час підготовки,  поїздки та перебуванні на конкурсі Євробачення надаватиме UA: Суспільне мовлення. Витрати по проведенню кастингу та телевізійної частини Національного відбору бере на себе телеканал СТБ.

Інші пункти Правил Національного відбору залишились без змін. Відбір складатиметься з трьох етапів: всеукраїнський онлайн-збір анкет (триватиме до 25 грудня ), телевізійні півфінали ( 8 та 15 лютого ) та фінал, під час якого Україна назве свого представника на Євробачення-2020 ( 22 лютого ).

сцена Нацвідбору

Учасником конкурсу можуть бути як самостійні виконавці, так і колективи у складі не більше шести осіб. Конкурсна пісня має бути оригінальною, тривалістю не більше трьох хвилин, а її текст не може містити закликів політичного, комерційного чи військового характеру. До участі не допускаються пісні, що вже повністю або фрагментами публічно виконувались до 1 вересня 2019 року. Виключні майнові права на пісню мають належати учаснику.

Детальніше з Правилами участі у Національному відборі можна ознайомитися на сайтах СТБ і UA: Суспільне мовлення.

Прямі ефіри Національного відбору-2020 пройдуть 8, 15 (півфінали) і 22 лютого (фінал) одночасно на СТБ і телеканалі Суспільного мовлення UA: ПЕРШИЙ. Інформаційну підтримку Національного відбору здійснюватимуть усі телеканали групи StarLightMedia.

65-й міжнародний пісенний конкурс Євробачення-2020 відбудеться 12, 14 і 16 травня 2020 року в місті Роттердам, Нідерланди.

Нагадаємо, що перший трирічний меморандум на спільне проведення Національного відбору на Євробачення СТБ і UA: Суспільне мовлення підписали у 2015 році. Така співпраця одразу стала успішною  у Національному відборі-2016 перемогла Джамала, яка повернула Євробачення в Україну. Новий формат відбору став головною музичною подією країни і привернув до себе увагу успішних продюсерів і меценатів. За чотири роки сцена Національного відбору відкрила широкому загалу чимало нових імен і дала успішний старт молодим артистам. В 2018-му СТБ і Суспільне ухвалили рішення про продовження меморандуму ще на три роки  до 2021 включно.

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: