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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Фільм «Напрокат», створений командою СТБ, покажуть на Каннському кінофестивалі

Телеканал СТБ

Українська короткометражка «Напрокат» буде представлена ​​в рамках Short Film Corner на Канському кінофестивалі. Над створенням картини працювала команда СТБ: режисером і продюсером картини виступив Сергій Сторожев, сценаристом – Стас Медведєв, оператором – Олексій Дударєв, звукорежисером – Денис Петров.

У фільмі зіграли відомі українські актори Олеся Жураковська, Сергій Романюк, Зоряна Марченко і юна актриса Єва Кедес. Крім того, картина стала дебютом в якості актора для телепродюсера Олексія Гладушевського («Зважені та щасливі», «Холостяк», «Супермодель по-українськи»). Саундтреком до фільму стала пісня гурту «Океан Ельзи» – «Мене», а одна з локацій, квартира в лофт – стилі, була спроектована екс-учасником групи Павлом Гудімовим. Зйомки зайняли всього два дні і проходили в Києві та Вишгороді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Олексій Гладушевський розповів про свой акторський дебют

1

Режисер фільму Сергій Сторожев розповів сайту STB.UA про те, як проходила робота над фільмом, і з якими складнощами довелося зіткнутися команді під час зйомок.

Розкажіть, будь ласка, з чого почалася робота над фільмом?

Робота почалася з того, що одного разу я довго не міг заснути і мені прийшла в голову ідея: а що, якщо уявити, що в нашому світі можна купити і продати абсолютно все? Ми спробували змоделювати цю ситуацію. Наш сценарист розписав мою ідею, знайшов потрібних персонажів і показав нам, яка між ними може бути взаємодія.

Коли почалася робота над фільмом і як багато часу вона зайняла?

Приблизно півтора місяці ми писали сценарій, потім довго його правили, відправляли на вичитку фахівцям, в тому числі і за кордон, вони його коректували, підказували, як його поліпшити. Ідея народилася рік тому, а змонтували фільм ми в кінці січня цього року.

7

Чи виникали у вас які-небудь складнощі в роботі над фільмом?

Крім того, що дуже довго писався сценарій, найбільшою складністю було зібрати всіх в одному місці, тому що у кожного з нас є основна робота. Це накладало деякі обмеження: якщо в одного актора був вихідний, то другий якраз в цей день працював, а їм грати в парі. Це і було найскладнішим: зістикувати всі графіки і визначити дату, коли були б вільні всі. Але у нас це вийшло і ми зняли фільм тією командою, якій і планували спочатку і не поміняли жодної людини.

4

Чи розраховували ви ще до початку з’йомок відправляти роботу на фестиваль?

Ми з самого початку сподівалися, що у фільму буде фестивальне майбутнє. Але Канни є Канни, складно було загадувати наперед, та ми все одно вирішили відправити заявку.

Чи плануєте ви працювати над новими проектами?

Так, є плани знімати далі, в розробці є пару сценаріїв, і повного метра, і короткого. Нам уже дзвонять, пропонують свої сценарії і зараз ми думаємо, чим займатися далі. Думаю, в найближчі півроку, рік щось ще вийде.