Все буде добре

Права пасажирів на залізниці: поради Михайла Присяжнюка

Юрист Михайло Присяжнюк розповів про права пасажирів залізниці. Як пасажирам залізниці варто поводитися у форс-мажорних ситуаціях – читайте у матеріалі.

iStock-590054338

Ситуація 1: Речі в поїзді, а я на пероні

Буває, що пасажир вийшов на зупинці, наприклад, у магазин і відстав від поїзда, і речі залишилися в вагоні.

Необхідно звернутися до начальника станції, щоб він телефонограмою зв’язався з начальником поїзда. Начальник поїзда передає провіднику вашого вагона розпорядження провести опис ваших речей і зберегти їх в поїзді або передати на наступну станцію, де ви їх «доженете».

Як наздогнати потяг, не витрачаючи багато грошей? В права пасажирів на залізниці в разі подібної ситуації входить можливість проїзду по тому самому квитку на наступному поїзді в тому ж напрямку. Телефонограма фіксує подію, тому наполягайте на такому форматі повідомлення.

Читайте також: Права пасажирів громадського транспорту: як уникнути махінацій контролерів

Ситуація 2: Перервана поїздка

Пасажир приймає рішення перервати поїздку, не доїжджаючи до кінцевої станції.

Не всі знають, що можна не купувати новий квиток, щоб продовжити свій шлях до пункту, зазначеного як кінцева точка. Але ви повинні піти до начальника станції і поставити на наявному у вас квитку позначку про зупинку в дорозі. Процедура платна – 10-15 гривень, але це набагато дешевше за новий квиток.

В права пасажирів на залізниці входить продовжити поїздку протягом 10 днів в вагоні такого ж класу!

Але, на жаль, така опція доступна тільки для квитків, надрукованих у касі. Електронний квиток таким чином «перервати» не можна.

iStock-620399334

Ситуація 3: Квиток залишився у проводжаючого

Якщо ви проводжали людину на поїзд і випадково захопили її квиток, вам протягом години необхідно підійти до начальника станції, щоб він телефонограмою зв’язався з начальником поїзда і повідомив про наявність такого квитка.

На підставі телефонограми начальник поїзда виписує проїзний документ на весь маршрут.

Якщо ви опинилися в подібній ситуації, і провідник вимагає у вас гроші, знайте: він чинить незаконні дії. І якщо ви дасте йому цей хабар, ви станете співучасником. Тож пам’ятайте свої права на залізниці: квиток вже куплений, ви вже оплатили послугу з перевезення, ви нічого не винні провіднику. Але проїзний документ виписати потрібно на випадок перевірок на станції.

Інші права пасажирів залізниці:

Ви можете безкоштовно скористатися послугами платного туалету на вокзалі, якщо у вас є квиток.

Ви маєте право сісти в поїзд, якщо в написанні імені та прізвища пасажира допущено до трьох помилок, які не спотворюють радикально прізвище.

Не турбуйтеся, і Все буде добре!

Читайте більше цікавих новин у Viber Все буде добре

Video: Права пасажирів на залізниці: поради юриста

Михайло Присяжнюк розповів про права пасажирів залізниці. Як пасажирам залізниці варто поводитися у форс-мажорних ситуаціях

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: