27 серпня на СТБ прем’єра другого сезону шоу «Х-фактор»
Другий сезон наймасштабнішого вокального шоу світу «Х-фактор» стартує в
ефірі телеканалу СТБ 27 серпня й виходитиме щотижня по суботах о 19:00.
Перші випуски програми: кастинги в найбільших містах України (Донецьк,
Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Львів і Київ), потім – тренувальний
табір і етап візитів учасників до маєтків суддів. З жовтня на глядачів
чекають прямі ефіри шоу, де 12 фіналістів проекту боротимуться за 2 000
000 грн.
1 серпня стартує загальнонаціональна промокампанія проекту «Х-фактор»
під назвою «Революція». Як розповідає Іраклій Махатадзе, директор
департаменту промоушен телеканалу СТБ, було поставлене завдання якомога
яскравіше нагадати глядачам про улюблене співоче шоу: «Ідея «Революція»
злякала нас самих, у певному сенсі шокувала й тому справила найбільше
враження серед усіх, вигаданих раніше. Довкола цього шоу купа розмов та
суперечок, що є невід’ємною складовою успішного проекту. Всі ці факти
привели нас до того, що «Х-фактор» – це і є прорив. Прорив у сірому та
нудному житті, де люди тонуть у побуті, в роботі. І коли ми уявили – що
було б, якби не було «Х-фактору», – то в нас як у творчих людей, які
звикли перебільшувати, виник образ героїв-революціонерів. Героїв, які
здатні змінити наш сірий, нудний і звичний світ на більш яскравий,
ексцентричний, сповнений фарб і емоцій. Героїв, які боротимуться за
свято у твоєму житті».
В ефір уже вийшов проморолик другого сезону – «Революція», що від ідеї
до реалізації виконаний співробітниками телеканалу СТБ. Промокампанія
охоплює українські міста-мільйонники та обласні центри, і такі носії
як: зовнішня реклама, радіо, друкована преса, ТБ, метрополітен,
Інтернет, присутність у соціальних мережах.
Зазначимо, що перший сезон шоу «Х-фактор» пройшов із середньою часткою
28,35%, (аудиторія 14-49) і став одним з найуспішніших проектів
минулого телесезону. Український «Х-фактор» 2011 року був визнаний
гідним народної премії «Телезірка» як найкраще талант-шоу України.
СТБ – загальнонаціональний телевізійний канал. Заснований 1997 року. З
2004 року керівником каналу є Володимир Бородянський. Технічне покриття
– 98,0% території України (міста 50 тис+). Середньодобова частка 18-54
у містах з населенням 50 тис+ у першому півріччі 2011 року становила
10,7%, рейтинг – 1,57%, в аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис+»
частка – 10,4%, рейтинг – 1,41%, згідно з даними GFK Ukraine. У
весняному сезоні (березень-травень 2011 року) частка каналу по
аудиторії 18-54 у містах з населенням 50 тис+ становила 11,3%, рейтинг
– 1,63%, і в аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис+» частка – 11,0%,
рейтинг – 1,46%, згідно з даними GFK Ukraine. Телеканал СТБ разом з
ICTV, «Новий канал», М1 і QTV входить до групи StarLightMedia.