#Сильний | 20.02.2021 | 2021

Телеканал СТБ у партнерстві з відділом сталого розвитку StarLightMedia продовжують кампанію проти гендерно зумовлених стереотипів. Диджитальний проєкт #СильнаЯ, розпочатий «Холостячкою», тепер підхоплюють «Холостяк» і #Сильний, у центрі уваги якого – відверта розмова про «ідеального чоловіка». Героями кампанії стали відомих 14 чоловіків, серед яких морпіх, ветеран війни і власник бренду «Ювелірний татуаж» Сергій Панков.

Таких як Сергій суспільство поставить у приклад будь-кому. Повернувся з війни – значить впевнений, міцний, сміливий, стійкий. Сильний. Чи наділить суспільство тими же характеристиками чоловіка з депресією, який не може пояснити, що він відчуває, від якого відвертається найближча людина? А якщо він водночас обирає професію, де зовсім НЕ потрібно фізична сила? 60 % українців дотримуються думки, що є «жіночі» й «чоловічі» професії. У відвертому інтерв’ю для кампанії #Сильний Сергій Панков розповів про складний період адаптації, через який йому довелося пройти, як психологічні проблеми позначилися на стосунках у родині, чому після повернення з війни він працює майстром перманентного макіяжу і як відреагувало оточення на його вибір.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: