PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Твій Париж в косметичці: L’Oreal розкриває секрети

Телеканал СТБ

Із Парижа – з любов’ю. Наша журналістка привезла всій редакції макаруни, а вам – секрети інновацій компанії L’Oreal. Вона повернулася закоханою не тільки в місто, але і в косметику бренду. Чому? Читайте в матеріалі.

Поки літак знижувався, сонце ховалося за хмари все далі і далі. Шасі торкнулося асфальту, а я поспішила відстебнути ремінь. Посадкова смуга, здавалося, не закінчиться ніколи. Мені вже шалено хотілося вдихнути паризьке повітря. Завжди уявляла, що воно зовсім інше. Виявилося, таке саме. Тільки з нотками свіжої випічки.

Чи варто говорити, що Париж абсолютно кіношне місто, в найкращому сенсі цього слова? Ні, він не схожий на декорації або бутафорію. У ньому кипить життя, наповнене чарівністю і загадками. У кожному вузькому провулку, у вогнях знаменитої вежі і вуличних музикантах, які переспівують Zaz.

Якщо любов з першого погляду здається нісенітницею, їдьте до столиці Франції. Там неможливо не закохуватися. У все, що оточує. Завести роман із містом це маст хев подорожі до Парижа. А щоб він відповів взаємністю, потрібно бути йому до пари. Чарівною і по-особливому гарною. Посміхатися перехожим і дивитися по сторонах щасливими очима.

Що я поклала до своєї косметички, щоб не поступатися прекрасним парижанкам? Тон, туш і рум’яна. Все від одного з брендів портфеля L’Oreal L’Oreal Paris. Чому саме L’Oreal Paris? Відповідь у статті. Я розповім про те, чого ви точно не знали. А також про те, що ховається за стінами одного з дослідницьких центрів компанії.

Він знаходиться у передмісті Парижа. На територію потрапити сторонній людині ніяк не вдасться. Мені пощастило більше. Пресі видали перепустку і завезли на територію у комфортабельному автобусі. Кілька великих будівель, а між ними зелені газони, незважаючи на пізню осінь. Дуже затишно. Хоча найцікавіше, звичайно ж, чекало в лабораторіях. Ви тільки уявіть собі: там «вирощують» шкіру, на якій потім тестуються всі косметичні продукти! Але спочатку – невеликий екскурс в історію.

Коли в далеких 70-х роках з’явилася технологія реконструкції шкіри людини, компанія L’Oreal прийняла рішення розвивати її в своїх лабораторіях. За 20 з гаком років група компаній L’Oreal інвестувала в свої лабораторії у Франції і за кордоном, а також у створення виробничої лінії і купівлю компаній, що спеціалізуються в цій області (Episkin і Skin Ethic). А вже у 80-х відбулася справжня революція: компанія отримала перший відновлений епідерміс. З ним здатність дослідницького підрозділу компанії прогнозувати безпеку інгредієнтів вийшла на новий рівень.

Сам процес «вирощування шкіри» складається з кількох етапів. Перш за все потрібно отримати живі клітини. Зазвичай для цього використовують залишки фрагментів шкіри після пластичних операцій. Далі необхідну частину відокремлюють, подрібнюють і поміщають у спеціальне середовище, що імітує тіло людини. Складається воно з води, мінералів, цукру, вітамінів і гормонів. При температурі 37 градусів клітини живуть у періоді інкубації. Чотири тижні потрібно для повної трансформації від клітин до «реконструйованої» шкіри людини.

На щастя, L’Oreal не зупинилася тільки на створенні реконструйованої шкіри. Компанія продовжила експеримент і ускладнила моделі, включивши більш складні біологічні процеси: від простого епідермісу перейшли до моделей пігментованого епідермісу, що імітує ознаки старіння, а потім і до «повноцінних» моделей шкіри з функціональними епідермісом і дермою.

На цих же моделях можна займатися пошуком і підбором нових речовин або сполучень інгредієнтів.
Головним чином, L’Oreal використовує свої розробки для тестування косметики. Моделі реконструйованої шкіри дуже добре демонструють реакцію на косметичні продукти. Отож, наша з вами шкіра у цілковитій безпеці.

Завдяки можливості тестування косметичних засобів на реконструйованій шкірі, L’Oreal з 1989 року відмовилася від тестів на тваринах. І це, між іншим, за цілих 14 років до законодавчої заборони!
Першу альтернативу тестуванню на тваринах схвалили в 1996 році завдяки появі тесту на роз’їдання (корозію) шкіри. Відтоді L’Oreal продовжує активно розвивати альтернативні методи. Наприклад, у цьому році створену в L’Oréal модель реконструйованої рогівки для оцінки подразнення ока включили в керівні принципи OECD*.

Читайте також: Citizen Day 2017: робимо добро разом!

Своїми розробками L’Oreal ділиться не тільки з колегами по галузі, а й з державними установами. З 2012 року компанія є партнером EPA американського агентства з охорони навколишнього середовища, яке запустило кілька програм в галузі охорони здоров’я. І розробило набір тестів in vitro ToxCast з метою зібрати масив біологічних механізмів токсичного впливу і ефектів хімічних сполук. Зараз за методологією ToxCast можна провести дослідження 30 000 хімічних речовин.

При виборі виробника косметики важливо враховувати не тільки якість продукції, але і загальну активність у всіх сферах життя. L’Oreal створює і підтримує різні соціальні проекти для жінок. Але про це докладніше – в наступній статті. А поки – будьте красивими! Неважливо, в якому ви місті, паризький настрій завжди можна знайти у новому кольорі губної помади або розпорошити навколо хмарою легких французьких парфумів.

Читайте також: «Краса для всіх»: L’Oréal допомогла жертвам насильства знайти роботу мрії

* Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) міжнародна міждержавна організація економічно розвинених країн, що визнають принципи представницької демократії та вільної ринкової економіки.

Анна Федорук