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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

СТБ визначив переможців першої Премії імені Сергія Назарова

Телеканал СТБ

У вересні цього року телеканал СТБ оголосив про заснування щорічної Премії імені Сергія Назарова, яка буде присуджуватися найбільш інноваційній, новаторській і проривній творчій ідеї, запропонованої співробітниками компанії в рамках заданої теми. Цього тижня робоча група на чолі з Володимиром Бородянським підвела підсумки першої Премії.

Темою цього року стала «Інтеграція телевізійного проекту в діджитал». За два місяці було отримано кілька десятків ідей. Всі пропозиції оцінювали за такими критеріями: масштабність, інноваційність, унікальність креативної складової, можливість інтеграції в діючий проект каналу або запланований в сітці, додаткова цінність для глядача і його залученість.

За результатами оцінок робочої групи, кращими відзначено одразу дві ідеї: діджитал-проект на тему схуднення від команди реаліті «Зважені та щасливі» (Євген Тунік, Катерина Лисенко, Павлікова Аліна, Алієв Фуад, Олександр Биков), і діджитал-інтеграція проекту «Все буде добре» від креативного продюсера комерційного продакшена Лани Барабанової.

– Хочу подякувати всім колегам, хто взяв участь у конкурсі і презентував свої ідеї. Дякую за час, сили, думки і креатив, це дуже цінно і важливо для нас, адже канал вперше проводив подібний конкурс. Спочатку планувалося, що Премію отримає тільки один переможець, але обидві відмічені нами ідеї настільки гідні, що робоча група вирішила зробити виняток і розділити приз між ними. Команда «Зважених та щасливих» отримає 40% преміального фонду, а Лана – 60%. Цінність Премії в тому, що співробітник зможе направити її на реалізацію власного творчого проекту або на професійний розвиток: скрінінги міжнародних телеформатів, поїздка на майстер-клас голлівудських гуру, European Film Market або щось інше. Канал СТБ оплатить будь-який напрямок, обраний переможцями, – наголосив Володимир Бородянський.

Премія ім. Сергія Назарова запланована як щорічна. Ідеї ​​будуть прийматися восени, а оголошення переможця – в грудні. Щороку тема конкурсу буде змінюватися.

До складу робочої групи Премії увійшли:

– керівник каналу СТБ Володимир Бородянський,

– керівник продакшена Анна Рапп,

– директор з маркетингу Андрій Орнатський,

– директор департаменту позаефірного промо Вікторія Волонтирець,

– програмний директор каналу Катерина Шевелюк,

– керівник програмного відділу Павло Дубовий,

– директор департаменту ефірного промо Іраклій Махатадзе,

– керівник відділу перспективного планування Степан Шевелюк,

– директор департаменту по роботі з персоналом Людмила Довгоброд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: