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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

Хто одягає Надію Матвєєву: секрети зіркового стиліста

Телеканал СТБ

28 жовтня в шоу-румі українського бренду MustHave відбулася зустріч зі спеціальним гостем – стилістом проекту “Все буде добре” Анною Романікою. Спеціально для сайту stb.ua вона розповіла про свою творчу роботу, моду на екрані та створення образів ведучих. Читайте подробиці в нашому ексклюзивному інтерв’ю.

Фото надане MustHave

Стилісти на ТБ, переважно, залишаються за кадром, хоча внесок у випуск програм роблять значний. Розкажіть докладніше, яка специфіка вашої роботи?

Стилісти з гримерами – остання інстанція перед виходом в кадр, тому відповідальність колосальна. Перш за все потрібно з усіма вміти домовлятися, кожному догодити і зробити так, щоб було комфортно ведучим. Адже їм потрібно віддати емоцію, а глядачеві потрібно її отримати. І це головне! А ми, як мишки, обережно все поправили і вийшли. Гарне обслуговування повинно бути непомітним!

Створення образів ведучих – творчий процес, який вимагає багато часу. А на телебаченні всі завдання повинні виконуватися швидко. Як ви знаходите баланс між натхненням і дедлайнами?

Так, у нашій роботі термін спливає завжди “вчора”. Тому напередодні я вже точно знаю, що буде добре сидіти, що підійде ведучій і в чому їй буде комфортно, яку кольорову гамму обрати і як все скомбінувати. Це вже скоріше питання професіоналізму. Більше часу займає процес походу по магазинах у пошуках компонентів. Але якщо вже є ряд партнерів, з якими ми постійно працюємо, то це проходить досить швидко.

Фото надане MustHave

Анна, чим же відрізняються екранні наряди від повсякденних?

Перш за все у студії ви повинні бути лояльні до кольорів декорацій, можливостей камери, світла. Там занадто багато нюансів, які змушують стиліста попрацювати: щось “стробить”, щось занадто темне або світле, щось погано лягає на фон або ж дає поганий відблиск на обличчя. А в повсякденному житті – ви носите тільки те, що вам подобається.

Схоже, що критеріїв, за якими створюються образи ведучих, досить багато. Розкажіть, які з них основні?

Перш за все ми враховуємо формат передачі, але також не забуваємо і про можливості фігури. Багато ведучіх намагаються не відкривати плечі, якщо ця ділянка не дуже добре виглядає в кадрі. Також уникаємо дуже відкритих, декольтованих речей і бюст’є, тому що на крупному плані людина буде виглядати голою. “Клітинка” та “смужка” – це табу. Але в той же час широка “смужка” на крупному плані буде нормально виглядати, а на загальному – “застробить”. Брендовані речі ми не поставимо в кадр.

Фото надане MustHave

Зараз складно обійти стороною модні тренди, здається, що вони всюди. А чи враховуєте ви їх на ТБ?

Тенденції враховуються, але радше на тих ведучих, хто женеться за модою. А ті, у кого власний стиль, дотримуються своїх трендів, не таких мінливих.

Не секрет, що саме аксесуари дозволяють зробити образ унікальним і незабутнім, а це неодмінно дуже важливо для ведучих. Які прикраси допускаються в кадрі?

У цьому випадку потрібно домовлятися зі звукорежисером. Якщо аксесуари дзвенять, то їх не допустять. Вони не повинні шуміти, створювати якийся “брак” по звуку.

Нам відомо, що ви любите hand-made і самі створюєте прикраси. На екрані можна побачити ваші авторські аксесуари?

Дуже часто з’являється необхідність знайти певні речі для зйомок, які ніде не купиш. І в такому випадку наші художники і стилісти роблять багато унікальних речей. Причому ці вироби можуть перебувати в кадрі всього 30 секунд, але створюються і продумуються вони зазвичай тривалий час.

Фото надане MustHave

З якими брендами ви полюбляєте працювати: мас-маркет або преміум?

У кадрі кардинально не відрізняються мас-маркет від дорогих брендів. Тут віддається перевага не бренду, а фактурі, яка буде “читабельна” на екрані. Ну, і, звичайно, посадка по фігурі дуже важлива.

Що стосується повсякденного життя, то, на мій погляд, краще замість однієї преміум-речі купити три з мас-маркету. Якщо весь бюджет витратити на один піджак, то скільки ви будете в ньому ходити? Ви морально від нього втомитеся.

Ви – особистий стиліст Надії Матвєєвої, ведучої, яка надихає багатьох глядачок. Які основні елементи з її стилю вони можуть взяти на озброєння?

Образ повинен бути дуже жіночним. Зверніть увагу на речі з чітко вираженою талією, обирайте довжину до колін і використовуйте дуже багато аксесуарів. Пам’ятайте, що не варто перевантажувати зону декольте. Також міняйте зачіски: це може бути не тільки розпущене волосся, але і підібрані пасма.

Читайте також: Надія Матвєєва: «Все буде добре» я говорю частіше, ніж інші люди!

Відкрийте секрет, на що в першу чергу звертає увагу Надія Матвєєва при виборі одягу?

Для Надії неймовірно важливий комфорт. Крім того, ми шукаємо варіанти, які відмінно сідають за лекалом і хороші для кадру за фактурою. Найчастіше ці вимоги задовольняють українські дизайнери.

Впевнена, що глядачі «Все буде добре» зможуть точно визначити, коли ви прийшли на проект. Адже з того моменту образ Надії Матвєєвої почав помітно змінюватися. Як сталася ця трансформація?

Надія завжди дотримувалася класичного стилю, і її шокувала моя поява. Адже я могла прийти на роботу, скомбінувавши “клітинку” з “рисочкою” або “горошком” і додавши зверху ще якийсь колір. І, напевно, своїм прикладом я почала її розкривати. Через деякий час Надія мені говорила: “Завдяки вам я перестала боятися комбінувати фактури і кольори”. Мені хочеться вірити, що мій скромний приклад її надихнув.

Єва Ніколаєва

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: