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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

День лакоманьяка: чергове жіноче свято!

Телеканал СТБ

День лакоманьяка – 15 травня! Це чергове жіноче свято, яке присвячується всім, хто любить гарний манікюр і колекціонує лаки для нігтів! Читайте про свято День лакоманьяка в нашому матеріалі.c5db63ae-d5ee-4e79-8e8f-94e278a5a0df

Лакоманьяки – це нейл-блогери і їх прихильниці. Примітно, що найчастіше ці жінки не є професійними майстрами манікюру і фарбують нігті принципово тільки собі. Але при цьому майстерність в точному нанесенні будь-якого «примхливого» лаку і дизайну нігтя вражає.

Трохи про історію Дня лакоманьяка. Сам термін виник в російській мові. В інтернет-просторі далекого зарубіжжя використовується неточний синонім nail addict – «одержимий нігтями». Для лакоманьяка наших широт, як для справжнього колекціонера, важливий не тільки результат на нігтях. Також значима легкість нанесення; як продукт виглядає в баночці, та й форма флакона часто диктує попит на новинки або, навпаки, рідкісні серії минулих років.

470x0_bdc86ccd89b3b927df1bd3c34f60c6697a9c17d17a110d851adcb233d628d720___jpg____4_0c405052

Для колекції нерідко лакоманьяки виділяють в оселі навіть окремі стелажі і називають їх «лакобудиночками». Це сленгове позначення використав російський інтернет магазин «ЛакоДом», який згуртував навколо себе спільноту нігтьових блогерів. Згодом австралійський (!) бренд навіть випустив відтінок LakoDom у співавторстві з власницею магазину.

Спочатку лакоманьяки «мешкали» на платформі щоденників Живий Журнал, але, з появою соціальної мережі Інстаграм, масово перекочували на більш зручний для розміщення світлин сервіс.

lakovstrecha-china-glaze-rocknailstar (2)

В Інстаграмі діяльність лакоманьяков розрослася до величезних масштабів і з кожним днем захоплює нових адептів за допомогою, наприклад, лакомарафонів. Організатор вигадує тему згідно пори року, моді на відтінки, акценту на обрану марку і чого завгодно, що надихне, вводить хештег і визначає терміни. Приєднатися до конкурсу може хто завгодно, хто має обліковий запис в Інстаграм. Учасників часто приваблює не скільки шанс показати майстерність, а виграти цінні призи – наприклад, флакон лаку з лімітованої серії або набір аксесуарів. Лакомарафони називаються просто: «Лакосереда» або «Лакосубота», і кожен день тижня закріплений за популярним акаунтом! Організатор є або офіційним представником марки продуктів для нігтів, або талановитою авторкою, з якою виробник, частіше іноземний (але іноді й українські та російські інді-марки), вирішив співпрацювати для реклами продукції. Часто в лакомарафоні кілька призівlak: для найскладнішого і найгарнішого дизайну нігтів і для щасливчика, якого визначив випадковий вибір.

Також випадковий вибір визначає переможців giveaway, роздачі призів. Завдяки таким акціям багато зацікавлених отримують якісні матеріали для манікюру, які в їхньому місті складно або дорого дістати, і долучаються до світу лакоманіі.

Але лакоманьяки мешкають не тільки в щоденниках і соціальних мережах. Регулярно організовуються лакозустрічі, де гості хваляться придбаннями, обмінюються набридлими флакончиками, дізнаються про нові продукти і знайомляться між собою.

Спільнота доволі дружна, інакше б, мабуть, не виникло такого свята як День лакоманьяка! Телеканал СТБ вітає всіх причетних!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: