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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Саша Лещенко й Олександр Останін перетворилися на Шерлока Холмса й доктора Ватсона. У цьому їм допоміг хореограф Тарас Мельник

Телеканал СТБ

У дев'ятому прямому ефірі «Танцюють всі!» глядачі побачили Сашу Лещенко й Олександра Останіна в незвичайному для них образі – вони танцювали один з одним. Дивовижний номер у стилі свінг про Шерлока Холмса й доктора Ватсона захопив усіх – як глядачів, так і суддів. Я зустрілася з хореографом цієї постановки Тарасом Мельником – тренером і засновником Київського Свінг Денс Клубу, і він поділився враженнями від процесу підготовки й від результату.
– Тарасе, ти задоволений виступом своїх підопічних?
– Так, звісно!
– Номер виправдав твої сподівання?
– Хлопці взагалі дуже драйвово танцювали. Ми швидко з ними вивчили номер, видно було, що їм подобається. І вони станцювали на повну силу, як тільки могли, тому номер виправдав мої сподівання. Можу сказати, що для мене досить несподіваними були оцінки суддів. І я дуже порадів і за хлопців, і в цілому – що свінг пролунав на доброму рівні.
– Що для двох Саш виявилося найскладнішим у свінгу?
– Найважче – це парне танцювання. У самій парі. Хоча в номері не було багато парного танцювання як такого. Але найскладніше – це взаємодія в парі. Ми випробували різні трюки, поки не знайшли оптимальні.
– Хто був автором ідеї номера?
– Ми самі вигадали цю ідею із кріслами.

– Й уклали танець у музику, щоб хлопці встигли в них сісти…
– Авжеж. Там дуже яскрава музика насправді, у ній дуже класні акценти. І прийшла ідея, щоб наприкінці вийшла ніби фотографія. Ми слідували за музикою. У ній було досить багато підказок, які ми змогли розвинути.
– Як у номері з'явилася чечітка?
– Чечітка насправді була в музиці прописана, ми нічого не накладали. Там настільки напрошувалася перетанцівка, що ми сказали: «Сашо, тобі потрібно станцювати й другому Саші показати елементи, щоб він теж станцював це в музику». І їм це вдалося. Чечітка – один із найяскравіших моментів, така кульмінація вийшла дуже цікава.
– А трюки двом Сашам давалися легко? Зокрема цей, з перекиданнями.
– Це трюк досить складний насправді. Ми з ними репетирували його доволі довго. Він досить складний фізично. У принципі, його можуть робити хлопець і дівчина, але тільки якщо в дівчини сильні руки, якщо вона може витягти партнера. Часто цей трюк роблять хлопець із хлопцем. Трюк цей у свінгу застосовується, але він складний.

– Тобі із хлопцями легко було знайти спільну мову?
– Так, хлопці дуже контактні, дуже відкриті. Мені було приємно з ними працювати.
– Дякую, Тарасе.
Розмовляла Олена Колесник
Для довідки:
Свінг – танці, що виникли в епоху ранньої джазової музики, тобто в 20-30-х роках минулого століття. Під свінгом розуміють різні його різновиди – лінді хоп, чарльстон, бальбоа, блюз. Також цей термін часто поширюється на бугі-вугі, рок-н-рол і джайв.