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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

Детективний серіал «Кулагін і партнери. Ворожка»

Телеканал СТБ

Video: Детективний серіал «Кулагін і партнери. Ворожка»

У центрі подій реальні люди… з реальними іменами… Саме ці обставини перетворюють детективний серіал «Кулагін і партнери», що увібрав дух актуального жанру «reality», на принципово новий телевізійний продукт. «Кулагін і партнери» – це різкий крок убік від «правильних» детективів з їхніми бездоганними героями й запеклими негідниками. Життєві сюжети, що лежать в основі серіалу, набагато складніші, цікавіші, заплутаніші!

Сьогодні в агентство до Кулагіна звертається бізнесмен Дмитро Лаврентьєв. Він розповідає, що три дні тому за нез'ясованих обставин зник його компаньйон по бізнесу й давній друг Валентин Ануфрієв. Дмитро не хоче надавати справі розголосу й подавати заяву до міліції, тому звертається до Кулагіна. Бізнесмен упевнений, що до справи причетна жінка!

Дивіться детективний серіал «Кулагін і партнери. Ворожка» у середу, 30 січня, о 21:30 на СТБ.


Леонід Кулагін: «На край світу…»

– Коли я поступив у театральну студію при драмтеатрі в рідному місті, то знову повернувся за лаштунки, такі дорогі моєму серцеві, бо я провів там усе дитинство. Після закінчення театральної студії мене залишили там таки, у театрі Драми. Але я тоді був не за роками мудрим і розумів, що я так назавжди й залишуся Льонею, тим студентом, що три роки тинявся на очах у всіх акторів. До речі, з іншими моїми однокурсниками так і вийшло. І тут у мою долю втрутилася жінка… У пориві шаленої закоханості я рвонув за молодою красунею на край світу, у Читу. Вона народилася й виросла в Ярославлі, в акторській сім'ї, там таки закінчила театральну школу, а потім утекла від батьків, улаштувавшись у читинський театр. І от цей театр приїхав до нас у місто на гастролі. Наші почуття спалахнули відразу, здається, я вперше не замислювався над тим, що доведеться розставатися, можливо, я вже тоді вирішив, що поїду за цією жінкою на край світу. Однак гастролі закінчилися – їдучи, моя кохана пообіцяла організувати мені виклик з її театру. І потягнулися довгі дні очікування… Приймати кардинальні рішення, зриватися з насидженого місця, пробивати стіну чолом – це не в моєму характері, зазвичай усе це за мене робили жінки. Мене навіть у Москву витягла жінка, директор моєї знімальної групи Тетяна Нікітіна, вона організувала весь знімальний процес і просто викликала мене із Брянська, де я багато років керував театром. Тож я й нині такий самий, а тоді, 20-річний хлопчисько й поготів – я смиренно чекав телеграми із Чити. У мене був досить суворий і стриманий батько, він бачив, що я томлюся в очікуванні й переживав – він не хотів, щоб я їхав, ба більше, він взагалі був не задоволений, що я пішов в актори, за роки роботи в театрі він надивився на вільну поведінку богеми й уважав цю професію негідною. Батько дуже хотів, щоб я працював на землі… Якось батько прийшов трошки похмурий. Я, як завжди, поцікавився, чи не прийшла телеграма, батько насупився ще більше й каже: "Сину, ну а якщо телеграми не буде взагалі, що ти робитимеш?". "Залишуся вдома, працюватиму в Драмтеатрі", – якось дуже легко відповів я. "Візьми в піджаці", – махнув рукою батько. Мене просто підкинуло від радості, це була перша в моєму житті телеграма: "Запрошуємо на роботу артистом у Читинський драматичний обласний театр із окладом 75 карбованців". У той момент я не бачив, як було батькові, уже на платформі, коли він мене проводжав, я зауважив, що з-під низько насунутої кепочки текли сльози. Минуло сорок років, а ця картина дотепер стоїть у мене перед очами, у мене самого вже син і онук, і я розумію, як це буває, коли від тебе їдуть, можливо, назавжди.

http://www.peoples.ru/

Повторення у четвер, 31 січня, о 14:20 на СТБ.