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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

«Секретні матеріали. Пайпер Мару»

Телеканал СТБ

3 сезон, «Пайпер Мару»

Рятувальне судно «Пайпер Мару» стає на якір у водах Тихого океану. Водолаз Готьє опускається в солоні глибини й знаходить на дні океану уламки винищувача часів Другої світової війни. Та коли він зазирнув у скляну кабіну літака, то побачив живого пілота Другої світової, очі якого покриті чорною плівкою. Вирішивши, що в нього галюцинації, Готьє повертається на палубу. Коли екіпаж знімає з нього скафандр, усі побачили чорну плівчасту мембрану, що покрила очі Готьє. За розслідування цієї справи беруться Малдер і Скаллі!

Дивіться «Секретні матеріали. Пайпер Мару» у понеділок, 14 січня, о 23:45 на СТБ.


Від прибульців до Діккенса!

Джилліан Андерсон зізнається, що дев'ять років знімань у «Секретних матеріалах» мали свої негативні наслідки в її особистому житті. Вона до 16 годин за добу працювала над серіалом компанії «Фокс» у Ванкувері, а решту часу – його таки розкручуванням.

«Я вже й не скажу, скільки разів журналісти запитували, чи вірю я в прибульців, і щораз, коли вони ставили це запитання, їм здавалося, що я вперше його чую», – говорить Андерсон.

Андерсон покинула країну після завершення серіалу й тепер живе в Англії, де вона зустріла свого чоловіка (він працює на Financial Times). Вона багато працювала на сцені й у авторському незалежному кіно.

Тепер вона грає головну роль в епопеї каналу BBC «Холодний будинок». 16-серійний фільм за романом Чарльза Діккенса вийде в шести частинах: перш і шоста будуть по дві години, решта – по одному.

Андерсон грає леді Дедлок, жінку з таємничим минулим, що загрожує зруйнувати її життя.

Акторка говорить, що з небажанням повертається на телебачення, хоча б і на англійське, після вбивчого графіка знімань «Секретних матеріалів».

«Я сказала своєму агентові, що більше не працюватиму на ТБ, – говорить Андерсон. – Та не змогла встояти перед цим сценарієм».

За словами Андерсон, вона не повернеться на американське телебачення, однак сподівається, що в її проектах незабаром з'явиться новий фільм «Секретних матеріалів».

«Я хочу там знятися. Девід теж хоче. І Крис Картер уже знає, про що буде сценарій, – говорить вона. – Однак роботу гальмує «Фокс».

Андерсон говорить, що переїхала в Лондон для душі, але це навряд чи допомогло її кінокар’єрі.

«Днями я була на церемонії «Золотий глобус» і досхочу наговорилася із чотирма друзями, але мій агент намагався розповісти всім, що я знялася в «Холодному будинку», однак нікого це не зацікавило, бо вони його не бачили, – говорить Андерсон. – У Голівуді тебе цінують за твоєю останньою роботою, а я вже давненько ніде не знімалася. Дуже важко бути по цей бік професії, коли вибір не за тобою».

http://www.insidebayarea.com/