Російські селебріті пишаються автоматом Калашникова
Новина про те, що відома ведуча Тіна Канделакі займається ребрендингом торгової марки «Калашников» була сприйнята шанувальниками неоднозначно, деякі на знак протесту навіть відписалися з акаунтів зірки.
Мабуть, Тіну це анітрохи не зворушило, адже вона продовжує активно просувати і популяризувати в своїй країні зброю.
Днями в instagram Канделакі, представивши нове рекламне оформлення марки, написала: ««Калашников » – той бренд, з яким ніхто не наважиться посперечатися, просто тому, що він кращий… Я вважаю, що так само і кожен чоловік повинен заслужити право володіти цією зброєю!»
Підтримала Канделакі продюсер Яна Рудковська: «Для мене автомат Калашникова завжди був не більш, ніж відома і популярна зброя. Так, я впізнавала його на телеекрані, але цього, правду кажучи, недостатньо. Я пишаюся тим, що «Калашников» придумали саме в нашій країні…», – написала Яна в соціальній мережі.
У нас тільки одне питання – чому жінкам російського шоу-бізнесу так подобається піарити зброю?