Пост-шоу «МастерШеф» відкриють Яна Соломко та Олександра Шульгіна
Починаючи з наступної середи, 14 вересня, відразу після виходу
шоу «МастерШеф», в ефірі СТБ буде виходити пост-шоу проекту. Це
кулінарна битва двох зірок, давніх опонентів, перед якими
стоїть спільне завдання – приготувати страву від одного з кращих
шеф-кухарів світу і судді шоу Ектора Хіменеса Браво.
Оцінюють їх майстерність і результат – 3 учасники «МайстерШефу». Вони й
вирішують, чиє зоряне блюдо було краще. Ведучі пост-шоу – Дмитро
Танкович та Ектор Хіменес Браво
«Ектор представляє нашим гостям блюдо, розповідає його історію,
особливості та етапи приготування, тобто проводить повний інструктаж,
але підійти і зробити щось за них він не може. Він буде командувати
зірками, не допомагаючи їм руками! – Ділиться телеведучий
Дмитро Танкович. – А я, як «справжній джентльмен»,
під час приготування буду провокувати зірок-суперників на розмову про
старі конфлікти, відволікаючи їх від приготування. Подивимося, чи
вдасться їм пройти випробування моїми колючими питаннями і
наполегливістю».
Після вердикту суддів пост-шоу, свою думку озвучує і Ектор Хімене
Браво, який у фіналі презентує блюдо, яким воно повинно вийде в
ідеалі.У першій програмі, 14 вересня, в кулінарному двобої
зійдуться учасниці «Холостяка»: Яна Соломко та Олександра
Шульгіна.
Відзначимо, що сьогодні в ефір вийде останній відбірковий тур
«МастерШеф», після якого визначиться основна 20ка учасників шоу. Для
цього їм треба буде пройти 3 конкурси: нарізати правильно і швидко гору
цибулі, приготувати страви з 10 тис. яєць і зліпити вареники.
СТБ – загальнонаціональний телевізійний канал. Заснований в 1997
році. З 2004 року керівником каналу є Володимир Бородянський. Технічне
покриття – 98,0% території України (міста 50 тис +). Середньодобова
частка по аудиторії 18-54 років у містах з населенням 50 тис + у
першому півріччі 2011 року склала 10,7%, рейтинг – 1,57%, за аудиторією
14-49 та панелі «міста 50тис +» частка – 10,4 %, рейтинг – 1,41%, за
даними GFK Ukraine.
У весняному сезоні (березень-травень 2011 року) частка каналу за
аудиторією 18-54 у містах з населенням 50 тис + становила 11,3%,
рейтинг – 1,63%, і в аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис +» частка –
11,0%, рейтинг – 1,46%, за даними GFK Ukraine.
Телеканал СТБ разом з ICTV, «Новий канал», М1, М2 і QTV входить до
групи StarLightMedia.