Олена Головань віздначила першу річницю свого бренду EG by Elena Golovan
Різнобічна Олена Головань, фіналістка проектів «Холостяк – 5» і «Танцюють всі – 6», розвивається й у сфері моди. Нещодавно дівчина відзначила річницю свого бренду EG by Elena Golovan. За такий невеликий проміжок часу молода дизайнер вже встигла випустити не одну колекцію одягу для тренувань і повсякденного використання, а також завоювати серця армії постійних клієнтів у різних країнах.
Читайте також: вже відомо ім’я Холостяка 7 Україна!
Знаючи усі тонкощі пошиття одягу для тренувань й особливо зручних костюмів для танців, дівчина втілила свою давню мрію і презентувала колекцію у шоу-румі.
«Бренд EG by ElenaGolovan вже приносить мені моральне та фінансове задоволення, а ще повністю зняв питання комфортного одягу для тренувань у наших клієнтів. Скажу більше, зараз ми представляємо сегмент брендового одягу та для повсякденного життя – лінійку жіночої і чоловічої колекцій в ідеальному співвідношенні «ціна-якість». Ласкаво просимо на наш офіційний сайт, який ми запустили до першої річниці бренду EG by Elena Golovan. Ура, у нас це вийшло!»- поділилася Олена.
Нові колекції молода дизайнер порівнює з народженням дитини, коли батьки ніяк не можуть натішитися своїм малюком. Дівчина також зазначила, що відчуває конкуренцію у сфері моди, але рада цьому. «Така конкуренція підстьобує мене рухатися вперед, придумувати щось нове та цікаве, бути в курсі подій в світі моди і боротися за свого клієнта. Конкуренція це завжди дуже добре!» – розповіла модельєр.
Читайте також: Олена Головань стала кумою екс-учасниці проекту «Холостяк»
Олена зізналася, що крім власних моделей і моделей інших українських дизайнерів, в її гардеробі багато речей від брендів-трендсеттерів світу моди. Улюблений бренд дівчини – американський Guess.
За матеріалами TV-парк