Незалежна система контролю якості та безпеки харчових продуктів «Добрий знак» починає соціально–просвітницьку програму з метою формування в українців культури усвідомленого споживання.
В рамках програми у 2018 році планується серія відеороликів про культуру усвідомленого споживання, зокрема про трансжири, солі, правильність вибору якісних продуктів в магазинах, а також інформаційна кампанія в інтернеті: статті, відеокоментарі експертів, інформаційно–освітні зустрічі–заходи для школярів та їхніх батьків.
Ця програма допоможе українцям зрозуміти, що вони купують, в яких умовах мають вироблятися та зберігатися харчові продукти та яким місцям продажу харчових продуктів варто довіряти.
«Стартом просвітницької кампанії «Доброго знаку» став ролик про норми споживання цукру, – говорить Директор департаменту з перевірки якості продуктів «Добрий знак» Олексій Дятлов. – Ми інформуємо про те, що в Європейському союзі є рекомендовані норми вживання цукру на добу – до 90 грамів, і звертаємо увагу на те, що цукор є практично у всіх продуктах: газованій воді, хлібі, ковбасі, кетчупі. І важливо, щоб кожен задумався про те, скільки цукру в день він вживає. Тобто логлайн ролика: знаючи норми, ти сам для себе обираєш, скільки цукру в твоєму раціоні, – це і є культура усвідомленого споживання».
Ролик про цукор з 9 листопада транслюється в ефірі телеканалу СТБ, а також на офіційному сайті проекту «Добрий знак».
Подивитися ролик можна перейшовши за посиланням.