PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9Ind3dy5zdGIudWEvZGFuY2UiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«Танці» СТБ б’ють рекорди, а «Шустер live» втрачає оберти

18.09.2008

Video: «Танці» СТБ б’ють рекорди, а «Шустер live» втрачає оберти

Підсумки телеперегляду третього тижня сезону — 8-14
вересня.

Найбільш успішним проектом цього тижня стало талант — шоу СТБ «Танцюють всі!». Не даремно протягом
кількох останніх місяців канал проводив з учасниками проекту
майстер-класи, рекламувався на біл-бордах та у київському метро,
запускав промо-ролики на дружніх каналах холдингу Пінчука, а в день
прем’єри випустив кружляти Києвом п’ять брендмобілей.

СТБ

Успіхи проекту очевидні. По-перше, показники прем’єрного випуску
танцювального шоу 12 вересня значно перевищили середні показники
каналу. Програма, що транслювалась із 20.00 до 22.00, мала рейтинг
5,97% і частку 14,54% за аудиторією 18+ (загальнонаціональна панель GFK
Ukraine), за 50 тис.+ її рейтинг становив 6,69% і частка 16,28%. За
аудиторією 14-49 програма мала ще вищі показники — рейтинг 6,45%,
частку 18,89% (загальнонаціональна панель), за 50 тис.+ показники
каналу були рекордними: рейтинг 7,05%, частка 20,72%. Такий хороший
телеперегляд за аудиторією 14-49 певною мірою зумовила масштабна
реклама на Новому каналі та ICTV, яка тривала кілька місяців. По-друге,
канал виграв п’ятничний прайм у слоті 20.00 -22.00. І по-третє,
«Танцюють всі!» цього дня вивели
СТБ в лідери: з часткою 12,03% канал став другим після «Інтера» (частка
15,77%) у загальному рейтингу каналів п’ятниці за аудиторією 14-49
(загальнонаціональна панель). За 18+ СТБ став третім із часткою 10,75%,
а у містах 50 тис.+ він посів друге місцем, випередивши «1+1»
(11,09/7,82%).

Однак в успішному старті проекту свою роль відіграла не лише
промо-кампанія (безумовно, потужна), а і вдало підібраний слот. У
пік-прайм о 20.00 проект СТБ фактично не мав конкурентів серед музичних
програм (окрім концерту Queen на Новому, однак це лише поодинокий
випадок, у решту днів на Новому о цій порі виходять «Ранетки»):
приміром, на «Інтері» цієї п’ятниці виходили «Подробиці» та «І все-таки
я люблю», на «1+1» — «Палаючий лід» та «100% Україна», на ICTV — «Ти не
повіриш!» та «Чудо люди», на ТРК «Україна» — «Щиросердне зізнання» та
«Шустер live». До того ж п’ятниця, передуючи вихідним, є доволі вдалим
для подібних проектів часом. Адже фактично це вже не зовсім будній
день, радше вихідний, тож телеканали полюбляють ставити великі
розважальні проекти у вечірній прайм п’ятниці. Скажімо, досить вдалою
минулого сезону була трансляція «Танців на льоду» на «1+1» у цьому
слоті або показ інтерівського проекту «Зіркові дуети», який два роки
тому також виходив у подібний час. Однак цієї осені канали-лідери поки
не займають цей слот музичними шоу (хіба що на «Інтері» о цій порі
зрідка транслюються концерти).

Окрім вдало підібраного слоту, СТБ забезпечив потужний старт проекту за
рахунок попередньої трансляції. Стара добра стрічка «Діамантова рука»,
яка несподівано (замість «Званої вечері») вийшла у цьому слоті, взяла
частку 9,82% (до слова, цей фільм СТБ транслював два дні поспіль, але в
суботу «Діамантова рука» взяла ще вищу частку — 10,65%), а одразу після
неї без перерви на рекламу стартував проект «Танцюють всі!». Важливо також, що
трансляцію проекту жодного разу не перебивали рекламні блоки (лише
кількасекундні спонсорські), що не давало глядачам переключитися на
інший канал. Тому під час показу рейтинг і частка проекту переважно
зростали: рейтинг від 4,13% до 8,61%, частка — від 11,05% до
21,25%.

Тижневі показники СТБ також підвищилися. Протягом останніх трьох тижнів
спостерігається зростання частки каналу як за загальнонаціональною
панеллю, так і за 50 тис.+. У вихідні СТБ лідирував у другому ешелоні з
часткою 10%. Окрім «Діамантової руки», у суботу вдало пройшов
індійський фільм «Зіта та Гіта», а в неділю високі показники мали
кінопоказ («Любов під наглядом» — 10,08%, «Вчитель у законі» — 12,37%)
та документальні проекти (російська версія «Битви екстрасенсів» —
12,37%, «Документальний детектив» — 13,45%, «Правила життя» —
13,83%).

ТРК «Україна»

Показники щоденної програма «Шустер live» на ТРК «Україна» протягом
тижня падали: якщо перший випуск 8 вересня мав частку 7,96%, 9 вересня
— 6,65%, то вже 10 вересня частка проекту впала до 4,89%, а 11 вересня
становила лише 4,79% (цього дня програма мала найнижчий рейтинг —
1,68%). Хоча падіння показників програми спостерігається як у містах із
населенням 50+, так і 50-, однак у великих містах програма має значно
вищі показники — в середньому за тиждень рейтинг становить 2,77%,
частка 7,68%. Для порівняння — у маленьких містах 50- рейтинг 1,55%,
частка 4,67%. Однак програма має вищі показники за рахунок кінопоказу,
який раніше виходив у цьому слоті: 6,07% проти 5,1%.

Частка ТРК «Україна» за цей тиждень впала за аудиторією 18+ на 0,31
відсоткового пункту, тоді як за 14-49 її показник майже не змінився.
Канал продовжує втримувати четверту позицію у загальному рейтингу
каналів другого ешелону.

Новий канал

12 вересня пряма трансляція благодійного концерту Queen «Life Must Go
On!», присвяченого боротьбі зі СНІДом, на Новому каналі, попри серйозну
конкуренцію з боку «Танцюють всі!» (концерт виходив з 19:23 до 21:53),
мав достатньо високі показники — рейтинг 3,22%, частку 10,06% за
аудиторією 14-49 та рейтинг 2,4%, частку 6,08% за 18+ (за 50 тис.+
частка проекту — 14,63% за 14-49 та 9,18% за 18+). А телемарафон
«Репортер. Спеціальний випуск», що передував концерту Queen, цього дня
взяв рейтинг 3,30% і частку 15,66% ( 50+ 17,69%) за 14-49 та рейтинг
2,22%, частку 7,68% (50+ — 9,09%) за 18+. Нагадаємо, що 14 червня
трансляція концерту Пола Маккартні на Новому каналі мала рейтинг 3,03%,
частку 12,06% за аудиторією 14-49 та 2,74%, частку 9,69% за аудиторією
18+, а минулого року показ концерту Елтона Джона і телемарафону «Ми на
межі» 16 червня мали рейтинг 3,07%, частку 12,31% (50+) за 14-49 та
рейтинг 3,1%, частку 10,6% за 18+.

А от «Фабрика зірок» продовжує утримуватися від «зіркових показників».
Цієї суботи програма вже позбулася конкуренції з боку «Євробачення» на
Першому національному, а з музичних трансляцій о цій порі виходив лише
концерт «Творчий вечір Олександри Пахмутової» на «Інтері» (часта
20,68%). Звісно, у порівнянні з прем’єрним випуском показники «Фабрики»
і за 18+, і за 14-49 зросли, однак вони досі не перевищують середню
частку каналу: рейтинг 2,34%, частка 9,62% за 14-49 та рейтинг 1,68%,
частка 6,33% за 18+ (6 вересня прем’єра другого сезону шоу «Фабрика
зірок» мала частку 5,45% за 18+ і частку 7,93% за аудиторією 14-49), за
50 тис.+ частка 6,49% (18+) та 10,5 (14-49). За цей тиждень Новий мав
частку 12,23% ( 50+ -13,29%) за 14-49 та 7,06% ( 50+ — 7,3%)за 18+
.

Також у неділю у слоті 17.00 на Новому стартував новий проект
виробництва «Студії Пілот» — «Зіркові драми»: рейтинг 2,12%, частка
9,64% (50+ — 7,69%)за 14-49 та рейтинг 1,59%, частка 6,69% ( 50+
-11,49%) за 18+. Минулого тижня у цьому слоті художній фільм «І прийшла
Поллі» мав вищу частку — 11,8% за 14-49 та 7,11% за 18+.

За цей тиждень у порівнянні з попереднім частка Нового каналу трохи
впала — на 0,26 відсоткового пункту за 18+ та на 0,45 в. п. за 14-49
(загальнонаціональна панель). Також за загальнонаціональною панеллю по
14-49 «1+1» випередив Новий, у містах 50+ канал лишається другим після
«Інтера», його частка зросла до 13,29%.

«1+1»

«Плюси» цього тижня внесли зміни у програмування вихідних, внаслідок
чого каналу вдалося підвищити показники у вікенд і навіть випередити
«Інтер» за загальнонаціональною панеллю з часткою 16,48% проти 16,02% у
«Інтера» (за 50+ канали зберігають дистанцію на користь останнього) у
суботу. А субота є доволі важливим днем для каналу «1+1», оскільки тут
традиційно, вже два роки поспіль, виходять великі розважальні шоу,
завдяки яким канал випереджає своїх конкурентів. Однак після закінчення
«Танців» показники суботи часто бувають найнижчими, ніж протягом усього
тижня.

У суботу канал поміняв місцями «Криве дзеркало» та «Найрозумнішого»:
проект Тіни Каделакі перемістився з 17-ї години на 14.35, а
гумористична програма — з 14.35 на 17.05. Внаслідок цього зросли
показники передпраймових слотів 17.00 — 19.30: рейтинг 4,33%, частка
19,20 (замість рейтингу 2,66%, частки 15,63% у «Найрозумнішого»
минулого тижня), що зумовило і зростання показників «ТСН», яка виходить
після шоу у слоті 19.30: рейтинг зріс із 5,46% до 8,39%, а частка — з
22,02 до 25,79% («Подробиці» цього дня мали рейтинг 8,59%, частку
23,52%).

Наступним кроком із підвищення показників суботнього прайму стала
трансляція «старого доброго радянського кіно»: «Операція ЬІ та інші
пригоди Шурика» взяла рейтинг 8,3%, частку 21,58%. А після неї «Наша
Russia» мала теж не погані показники — рейтинг 7,65%, частку 23,12%.
Внаслідок цього «Плюси» стали лідерами у слоті з 20.30 до 22.30 за
загальнонаціональною панеллю.

У неділю зростання показників «Плюсів» було не таке відчутне: частка
підвищилася з 15,35% до 16,1% (тільки за рахунок 50-, бо за 50+ частка
трохи впала). Цього дня канал уже не так вдало змінив «Найрозумнішого»
на «Не красу по-американськи». «Не краса…» о 18.30 підвищила рейтинг з
2,5 до 3,2%, але знизила частку з 12,08% до 10,83%, а «Найрозумніший.
Дорослі ігри» втримав частку слоту на рівні 12% і підвищив рейтинг із 2
до 2,85%

Також у п’ятницю трохи зросли показники у «100% України» — рейтинг
3,22%, частка 8,02% (5 вересня прем’єрний випуск мав рейтинг 2,63%,
частку 7,22%). Якщо у шоу Савіка Шустера падіння відбувається за 50-,
то у проекту Анни Безулик, навпаки, показники за цими містами
зростають, натомість за 50+ вони падають.

Тож за цей тиждень «1+1» вдалося підвищити частку на 0,57 в. п. за 18+
та на 0,61 в. п. за 14-49 і випередити Новий за 14-49
(загальнонаціональна панель). А найгіршим днем тижня для каналу стала
п’ятниця, коли його випередив СТБ за 50+, й упритул наблизився за
загальнонаціональною панеллю.

Інші канали

У порівнянні з минулим тижнем частка «Інтера» зросла на 0,57 в. п. за
18+ та на 0,37 в. п. за 14-49, у ICTV — на 0,3 в. п. за 18+ та 0,24 в.
п. за 14-49, а знизилась у Першого каналу (Росія) на 0,04 в. п. за 18+,
за 14-49 зросла на 0,11 в. п., у ТЕТа — на 0,08 в. п. за 18+ та на 0,06
в. п. за 14-49, у каналу НТН — на 0,1 в. п. за 18+ та на 0,32 в. п. за
14-49.

«Стара панель» відповідає показникам за містами з населенням понад
50 тисяч у новій загальнонаціональній панелі; загальнонаціональна
панель включає дані за містами з населенням менш ніж 50 тисяч і за
містами 50тисяч+. Усі дані наведені за аудиторією 18+,
GFK-Ukraine.

«Телекритика»

Мова оригіналу

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Спасибо!

Теперь редакторы в курсе.