Телеканал СТБ розпочинає кастинги нового ігрового шоу
Телеканал СТБ повідомляє про початок кастингів для
нового ігрового шоу – української версії популярного британського
проекту «The Cube». У ньому учасники
виконують різні завдання в скляному кубі розміром 4х4х4 метри,
розташованому в центрі студії з аудиторією. Згідно з правилами, гравець
отримує певний грошовий приз за кожне успішно виконане завдання, а
головна винагорода за гру становить 250 тис. гривень. ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ
УЧАСНИКА
«Перед учасниками будуть стояти різні за складністю завдання:
зупинити годинник за 10 секунд, влучити м’ячем у кошик, наосліп пройти
по прямій лінії тощо. Але навіть прості завдання стають складними, якщо
доводиться виконувати їх у скляному кубі, на очах у численної аудиторії
в студії. Найскладніше учасникам буде впоратися з хвилюванням, яке лише
підсилюється в міру успішного виконання завдань і збільшення грошової
ставки», – розповідає керівник проекту Олексій
Удовицький.
Для виконання 7 завдань (фізичних, розумових та психологічних)
кожному учасникові дається 9 життів. Після кожного успішно пройденого
конкурсу гравець може забрати свій приз, накопичений на даний момент, і
залишити шоу.
Телеканал СТБ починає відкриті
кастинги учасників проекту. Всі бажаючі віком від 18 років мають
заповнити анкету на
сайті СТБ. Детальнішу інформацію про кастинги
претенденти можуть дізнатися за номером гарячої лінії
0 800 508 777.
Зазначимо, що «The Cube» – одне з найпопулярніших
ігрових шоу в Британії, де стартував уже третій сезон проекту
(телеканал ITV). Британська версія шоу успішно транслювалася в
Ірландії, Новій Зеландії й Австралії.
СТБ – загальнонаціональний телевізійний канал.
Заснований 1997 року. З 2004 року керівником каналу є Володимир
Бородянський. Технічне покриття – 98,3% території України (міста 50
тис+). Середньодобова частка 18-54 у містах з населенням 50 тис+
2010 року становила 10,9%, рейтинг – 1,49%, в
аудиторії 14-49 по панелі «міста 50тис+» частка – 10,6%, рейтинг –
1,36%, згідно з даними GFK Ukraine. У новому сезоні (вересень-грудень
2010 року) частка каналу по аудиторії 18-54 у містах з населенням 50
тис+ становила 12,3%, рейтинг – 1,77%, і в аудиторії 14-49 по панелі
«міста 50тис+» частка – 12,0%, рейтинг – 1,62%, згідно з даними GFK
Ukraine. Телеканал СТБ разом з ICTV, «Новий канал», М1 і QTV входить до
групи StarLightMedia.