Проект стартував успішно
Рейтинг першої програми склав
3,37%, частка – 11,00% за аудиторією 14-49 (міста 50 тис. +), що на 24%
вище середньодобової частки каналу за серпень. За аудиторією 18-54
рейтинг становив 3,65%, частка – 10,89%. Перший випуск програми
переглянуло 10 млн. осіб (охоплення – вся Україна, 4 +).
Пікова частка програми становила 20,50% і припала на момент фінального зважування учасниці, яка й залишила проект.
Рейтинг ток-шоу «Зважені
та щасливі», яке стартувало одразу після реаліті-шоу, склав
2,16%, частка – 12,26% за аудиторією 14-49 (міста 50 тис. +), а за
аудиторією 18-54 рейтинг – 2,55%, частка – 13,25%.
Нагадаємо, «Зважені та
щасливі» – це українська версія популярного американського
проекту «The Biggest Loser». У ньому учасники, які страждають від
зайвої ваги, худнуть під наглядом професійних тренерів та дієтологів і
змагаються за 250 тисяч гривень. Шоу виходить в ефір щочетверга о
20:10 на СТБ. Одразу після закінчення реаліті-шоу,
щотижня о 22:50, на СТБ виходить ток-шоу
«Зважені та щасливі» з Наталею
Бочкарьовою.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.