Про канал

2013_Logo_slogan_red_v03_asСТБ — український загальнонаціональний телевізійний канал, вперше вийшов в ефір 2 червня 1997 року.

У першому півріччі 2016, щодо першого півріччя минулого року, частка СТБ зросла на 12% і склала 10,2 за цільовою аудиторією 14-49 міста 50+ та 9,9 за комерційною аудиторією 18-54 міста 50+.

Як і раніше, найпопулярнішими телепродуктами залишаються проекти власного виробництва телеканалу. Найбільше зростання серед весняних проектів продемонстрували «Слідство ведуть екстрасенси» (+45%), «Холостяк» (+41%), «Я соромлюся свого тіла» (частка слоту зросла на 34%), «Коли ми вдома» (+31%), «Детектор брехні» (+19%), «Все буде смачно» (+15%). Окремо варто відзначити зростання «Вікна-новини» 22:00 (+17%), котрі єдині серед новинних програм телеканалів ТОП-6 зросли відносно минулого року. Також в 2016 році телеканал вперше запустив дитячі сезони популярних проектів «МастерШеф. Діти» (частка слоту зросла на 66%) і «Україна має талант. Діти» (+11%), які стали беззаперечними лідерами своїх слотів.

Варто зазначити, що внесок телепродукту, виробленого силами продакшну СТБ, в ефір телеканалу становить близько 80%, що є найвищим показником серед українських телеканалів ТОП-6.

З запитаннями щодо роботи сайту звертайтеся за адресою web@stb.ua