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
Віртуальні «Вартові Мрій» відправляться в тур містами України | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Віртуальні «Вартові Мрій» відправляться в тур містами України

Телеканал СТБ

Головне зимове 3D-шоу «Вартові Мрій» тепер буде доступно в форматі VR-ролика – 7-хвилинного панорамного відео 360°. Вперше в Україні театральну постановку представлять в форматі віртуальної реальності.

«Віртуальна реальність дозволить кожному зануритися в чарівний світ «Вартових Мрій» та відчути себе одночасно і глядачем в залі, і навіть одним з героїв казки на сцені, – переконана Наталія Гончар, директор StarLight Entertainment. – Ми хотіли познайомити якомога більше людей з «Вартовими Мрій», але нам з самого спочатку було нецікаво просто зняти відео і викласти його в Інтернет. Тому ми прийняли рішення створювати VR-контент – сучасній високотехнологічній казці потрібні тільки цікаві прояви».Вартові Мрій

Вартові Мрій-2VR-ролик був створений спільними зусиллями StarLight Enterainment і Київстар і приурочений до святкування 20-річчя національного мобільного оператора. З 17 листопада і до 17 грудня спеціально обладнаний автобус, в якому всі бажаючі зможуть безкоштовно подивитися VR-ролик «Вартові Мрій», побуває в 15 містах України.

 «Ми робимо унікальний і незабутній проект, який дарує позитивні емоції. І дуже важливо, що можливість побачити «Вартових Мрій» у форматі віртуальної реальності отримають українці в різних регіонах країни. Обов’язково відвідайте покази в вашому місті і отримаєте заряд яскравих емоцій і вражень, які дарує Київстар і StarLight Entertainment» – розповів Павло Даніман, директор по маркетингу Київстар.Вартові Мрій-1За підтримки інноваційного партнера Samsung всеукраїнський тур VR-ролика «Вартові Мрій» розпочнеться 17 листопада у Маріуполі. Потім автобус відправиться в Дніпро (18.11), Запоріжжя (19.11), Черкаси (24.11), Харків (25.11), Кременчук (26.11), Миколаїв (1.12), Одесу (2.12), Хмельницький (3.12), Тернопіль (8.12), Львів (9.12), Рівне (10.12), Житомир (15.12), Київ (16.12), Вінницю (17.12). C детальним графіком туру можна ознайомитися тут. (vr.stb.ua)

У Києві шоу «Вартові Мрій» можна буде побачити з 16 грудня по 21 січня в «Концерт-Холі ВДНГ» (Проспект Академіка Глушкова, 1). Головним режисером-постановником третього сезону 3D-шоу став Євген Кот, який також виконає роль головного лиходія. Квитки вже у продажу.