PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
СТБ отримав 6 нагород у конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

СТБ отримав 6 нагород у конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2017

Телеканал СТБ

25 жовтня щорічний Національний конкурс дизайну Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 вшосте оголосив переможців. Телеканал СТБ отримав відразу шість нагород: за найкраще лого телепрограми, промо-кампанію і візуальну айдентику.

22789114_1747503668616760_733741566214314942_n

фото – Facebook Дмитро Литвиненко

Двома престижними нагородами The Very Best of відзначені лого кулінарної програми «Все буде смачно» (категорія TV Program-Logo) і промо-кампанія медичного реаліті ««Я соромлюсь свого тіла» (категорія TV Program / Film Promo-Campaign).

«Завдання, яке стояло перед нами по промо-кампанії «Я соромлюсь свого тіла» – наочно проілюструвати, що лікарі проекту здійснюють унікальні операції і рятують людей. Ми перебрали кілька ідей, серед них були навіть набагато жорсткіші та провокативніші, ніж ця. Але у підсумку вирішили передати нашу ідею у максимально метафорично формі. Поширену фразу «його зібрали буквально по шматочках» ми і показали буквально – лікарі проводять операцію і збирають людину з пазлів», – розповідає керівник відділу спеціальних подій Олег Клюєв.

Чотири нагороди Best of дісталися за айді каналу 2017 року (TV Channel Visual Identity), візуальну айдентику відразу двох проектів «Все буде смачно» і «Холостяк»  (TV Program Visual Identity) і промо-кампанію шоу «Зважені та щасливі. Чоловіки проти жінок »(TV Program / Film Promo-Campaign).

«Особливістю шостого сезону реаліті «Зважені та щасливі» було змагання чоловічої і жіночої команд, яких тренують чоловік і жінка – Слава та Марина Узелкови. Таке подвійне змагання статей (між учасниками й Узелковими) хотілося зобразити максимально яскраво. Наша метафора: тренер, який допомагає нашим героям скинути зайву вагу – це скульптор, який бере скульптуру товстуна і відсікає від неї все зайве. А у результаті виходять ідеальні чоловіки та жінки», – додає Олег Клюєв.

«Спочатку у логотипі «Все буде смачно!» був тільки шрифт. Перед командою СТБ стояло завдання створити впізнавану форму та знайти унікальний символ. Після обговорення безлічі варіантів зупинилися на каструльці, як головного об’єкту будь-якої кухні. У рамках інтернатури Світлана Лазарєва зробила візуалізацію концепту інтеграції у лого того чи іншого інгредієнта – з цього і народилася ідея, яку ми використовували в оформленні нового сезону проекту. Після «бабли» з логотипом робив майже весь відділ дизайну, але найбільше їх зробила Тетяна Гостєва-Говорова, а анімацію до них – Олександр Рязанов. На даний момент у нас понад 100 різних «баблів» з різними інгредієнтами на всі випадки життя. Від пива до морозива», – відкриває секрети створення кулінарної айдентики керівник відділу дизайну телеканалу СТБ Дмитро Литвиненко.

Нагадаємо, щорічний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 проходив у рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week.

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ