PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

День лакоманьяка: чергове жіноче свято!

Телеканал СТБ

День лакоманьяка – 15 травня! Це чергове жіноче свято, яке присвячується всім, хто любить гарний манікюр і колекціонує лаки для нігтів! Читайте про свято День лакоманьяка в нашому матеріалі.c5db63ae-d5ee-4e79-8e8f-94e278a5a0df

Лакоманьяки – це нейл-блогери і їх прихильниці. Примітно, що найчастіше ці жінки не є професійними майстрами манікюру і фарбують нігті принципово тільки собі. Але при цьому майстерність в точному нанесенні будь-якого «примхливого» лаку і дизайну нігтя вражає.

Трохи про історію Дня лакоманьяка. Сам термін виник в російській мові. В інтернет-просторі далекого зарубіжжя використовується неточний синонім nail addict – «одержимий нігтями». Для лакоманьяка наших широт, як для справжнього колекціонера, важливий не тільки результат на нігтях. Також значима легкість нанесення; як продукт виглядає в баночці, та й форма флакона часто диктує попит на новинки або, навпаки, рідкісні серії минулих років.

470x0_bdc86ccd89b3b927df1bd3c34f60c6697a9c17d17a110d851adcb233d628d720___jpg____4_0c405052

Для колекції нерідко лакоманьяки виділяють в оселі навіть окремі стелажі і називають їх «лакобудиночками». Це сленгове позначення використав російський інтернет магазин «ЛакоДом», який згуртував навколо себе спільноту нігтьових блогерів. Згодом австралійський (!) бренд навіть випустив відтінок LakoDom у співавторстві з власницею магазину.

Спочатку лакоманьяки «мешкали» на платформі щоденників Живий Журнал, але, з появою соціальної мережі Інстаграм, масово перекочували на більш зручний для розміщення світлин сервіс.

lakovstrecha-china-glaze-rocknailstar (2)

В Інстаграмі діяльність лакоманьяков розрослася до величезних масштабів і з кожним днем захоплює нових адептів за допомогою, наприклад, лакомарафонів. Організатор вигадує тему згідно пори року, моді на відтінки, акценту на обрану марку і чого завгодно, що надихне, вводить хештег і визначає терміни. Приєднатися до конкурсу може хто завгодно, хто має обліковий запис в Інстаграм. Учасників часто приваблює не скільки шанс показати майстерність, а виграти цінні призи – наприклад, флакон лаку з лімітованої серії або набір аксесуарів. Лакомарафони називаються просто: «Лакосереда» або «Лакосубота», і кожен день тижня закріплений за популярним акаунтом! Організатор є або офіційним представником марки продуктів для нігтів, або талановитою авторкою, з якою виробник, частіше іноземний (але іноді й українські та російські інді-марки), вирішив співпрацювати для реклами продукції. Часто в лакомарафоні кілька призівlak: для найскладнішого і найгарнішого дизайну нігтів і для щасливчика, якого визначив випадковий вибір.

Також випадковий вибір визначає переможців giveaway, роздачі призів. Завдяки таким акціям багато зацікавлених отримують якісні матеріали для манікюру, які в їхньому місті складно або дорого дістати, і долучаються до світу лакоманіі.

Але лакоманьяки мешкають не тільки в щоденниках і соціальних мережах. Регулярно організовуються лакозустрічі, де гості хваляться придбаннями, обмінюються набридлими флакончиками, дізнаються про нові продукти і знайомляться між собою.

Спільнота доволі дружна, інакше б, мабуть, не виникло такого свята як День лакоманьяка! Телеканал СТБ вітає всіх причетних!