Українська Біржа Благодійності запускає соціальну кампанію про благодійність

Телеканал СТБ

Ідея соціальної кампанії проста і складна одночасно. На прикладі реальних людей показати, що добро може робити кожен. Що благодійність – це не складно. Що робити добрі речі – це в першу чергу важливо для кожного особисто. Виховувати в собі кращі риси не пізно ніколи: можна змалечку навчитися цьому на прикладі батьків, а можна – самому прийти до благодійності вже у дорослому віці.

ubb

Герої соціальної кампанії – реальні особистості, які можуть нагадувати вам будь-кого із знайомих, вони можуть зустрітися вам на робочій зустрічі чи у компанії друзів. Вони такі прості й близькі кожному з нас. Це люди, які вже сформували свій вектор добра у житті й рухаються в його напрямку.

«Благодійність – це що? Зважене раціональне рішення чи емоціональний поштовх? Які емоції відчуває людина, що допомагає іншим у скрутних життєвих обставинах? Чому це так важливо для кожного свідомого громадянина? У наших соціальних роликах ми намагалися дати відповідь на ці та інші питання. Довести, що кожна людина – унікальна, а благодійність – безмежна. Ми хочемо, щоб благодійність стала стилем життя кожного справжнього українця. Справжня допомога та, що дарує відчуття співпричетності до дива та впевненості, що ти дійсно підтримав,  здійснив мрію чи врятував життя на ubb.org.ua – розповіла Ірина Гуцал, директор Української Біржі Благодійності. – Герої ролика справжні люди, які щоденно долучаються до добрих справ. Ми віримо, що наш соціальний ролик допоможе кожному віднайти свій вектор добра і змінить наше суспільство на краще»

Ролик створено Творчою групою SLCP – StarLight Commercial Production. StarLightMedia з 2013 року підтримує Українську Біржу Благодійності (УББ), даючи в ефір сюжети з метою збору коштів для людей, які потребують допомоги.

Українська Біржа Благодійності— це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благочинності, яка створює, підтримує та розвиває взаємодію між донорами, громадськими організаціями та отримувачами допомоги. За 5 років існування платформи було залучено на благодійність понад 100 мільйонів гривень, реалізовано більше 2 тисяч проектів і врятовано тисячі життів. Діяльність фонду не є комерційною та направлена виключно на благодійні цілі без мети отримання прибутку.