«Добрий знак» перевірив продукти ТМ «Біла лінія» на якість і безпеку

Телеканал СТБ

В рамках незалежної системи контролю якості «Добрий Знак» молоко, вершки, кефір, закваска, сметана, ряжанка і йогурт торгової марки «Біла лінія» (виробник «ТЕРРА ФУД») вже другий рік поспіль успішно проходять перевірку виробництва і продукції по найжорсткішим українським і європейським стандартам.

«Добрий знак» на упаковці означає, що ці продукти пройшли перевірку в незалежних європейських лабораторіях компанії Eurofins за показниками якості та безпеки. Зокрема, молочна та кисломолочна продукція ТМ «Біла лінія» була перевірена на відповідність показникам якості: щільність, кислотність, вміст жиру і білка. А також за шістьма категоріями показників безпеки: відсутність металів, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, антибіотиків і гормональних препаратів.

BL_DZ_banner_150х150_new

Всім відомо, що споживачеві важко самостійно визначити безпечність продукту: наявність важких металів, пестицидів або антибіотиків. «Добрий знак» допомагає покупцям побачити на полицях магазинів продукти, які були перевірені фахівцями на якість і безпеку в лабораторних умовах.

«Національна система контролю якості “Добрий знак” є відповіддю на швидко зростаючу обізнаність українських споживачів, – говорить незалежний європейський експерт, член правління Ewa-Bis SP, представник IFS стандартів і GLOBALG.A.P. в 14 країнах Європи Марек Маржец. – З кожним днем ​​покупці все більш свідомо підходять до вибору продуктів, що вони вживають. Кожен хоче бути впевнений, що продукт має характеристики, заявлені виробником, і виробляються в умовах, що відповідають нормам. Отже, продукти зберігають якість і не містять шкідливих компонентів. Я переконаний, що завдяки жорстким вимогам до перевірки “Добрий знак” на продукції стане надійним орієнтиром якості і безпеки, якому довіряють покупці і, зокрема, продукту!».

За результатами телевізійної кампанії за перші півтора року 35,5 млн. Українців бачили ролик національної системи контролю якості «Доброго знака» три і більше разів (дані панелі Nielsen Ukraine, належать ІТК, оброблені StarLightMedia).