PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Команда ВДНГ про результати за рік і запуск нового бренду

Телеканал СТБ

У київського ВДНГ за останні 20 років змінилося більше 20 керівників. Але тільки команда, яка прийшла до керівництва влітку минулого року, спромоглася перезапустити виставковий центр, вивести його на прибутковість, залучити інвестиції на його розвиток і в цілому змінити сприйняття комплексу в очах жителів міста. Макс Яковер і Макс Бахматов розповіли про те, чого команда досягла за рік, а також представили новий бренд, розроблений Banda Agency. Тепер комплекс офіційно називається ВДНГ.

ВДНГ займає територію в 286 га, де розташовані 180 будинків, пам’ятники архітектури. «286 га – це пів Трускавця. Фактично, ми отримали в управління половину невеликого міста», – жартує Бахматов. У минулому році фінанси центру були в жалюгідному стані, з 2005 року ВДНГ постійно був збитковий, але вже в 2015 році виставковий комплекс вперше за багато років вийшов на прибуток, заробивши 965 000 грн.

20160629113134_IMG_6186-01

З липня 2015 по травень 2016 року оборот підприємства склав 33 млн грн, зростання на 79% порівняно з таким же періодом минулого року. Нова команда залучила під проекти в центрі 100 млн грн інвестицій, під нові проекти було створено 500 робочих місць, зарплати співробітників в середньому зросли на 40%. Проекти на кшталт «Зимової країни» і «Вартові мрій» зібрали десятки і сотні тисяч відвідувачів. За цей період підприємство заплатило державі 9 млн податківце більше, ніж платежі від будь-якого комунального парку міста.

upload-29bdb050-3d89-11e6-b56e-4370f3b7605b

Весь прибуток команда реінвестує в розвиток: в центрі зараз ремонтують павільйони, готують до запуску нові зони, ведуть переговори з інвесторами по новим проектам.

Сьогодні ж керівництво центру оголосило про запуск нового бренду. Офіційно державна компанія називається «Виставковий комплекс «Експоцентр України»», і за паперами назва юрособи не зміниться. Але бренд центру тепер звучить як «ВДНГ».

upload-94e10400-3d88-11e6-b77d-cbe3c5cedf3b

Як розповів кореспонденту Макс Яковер, робота над новим брендом йшла 9 місяців. Якби центр повністю перебудовувався, можна було б шукати йому повністю нову назву. Але ВДНГце комплекс з історією, тому вирішили залишити стару назву, наповнивши його новим змістом.

Vertical blank billboard on the city street

Над новим брендом працювала команда Banda Agency, причому на цілком волонтерських засадах. Новий логотип ВДНГ використовує символіку колон, які часто зустрічаються в архітектурі будівель комплексу. Логотип складається з фірмових плашок, які можна обігравати в оформленні сувеніріввід чашок для кави до футболок, навігації по парку, рекламних плакатів і банерів і т. д.

Рекламна кампанія з використанням нового бренду вже стартувала. Нагадаємо, в кінці квітня Максим Бахматов був офіційно призначений на пост генерального директора виставкового комплексу.
Джерело: ain.ua