У конкурсі україномовної пісні «Хіт-конвеєр» відібрали 50 півфіналістів

Телеканал СТБ

Конкурс нової україномовної пісні «Хіт-конвеєр» від телеканалу М2 входить у нову фазу. Минулого тижня було оголошено 50 півфіналістів, які продовжать боротьбу за головний приз – зйомки професійного відеокліпу та його розкрутку на телебаченні. На першому етапі до конкурсу надійшло 943 заявки, з яких 597 відповідали умовам конкурсу.

«Прослухати майже 600 пісень – це насправді нелегко – говорить керівник телеканалів М1 і М2 Валентин Коваль. – Проте, коли натрапляєш на гарну роботу, коли мелодія, текст, аранжування, вокальні дані – на висоті, а в цілому твір виглядає саме таким, яким ти уявляєш майбутнє української популярної музики, сприймається, як нагорода. Зрозуміло, не всі роботи були однаково рівними, стилістичний діапазон – дуже широкий. Але нам пощастило, і 50 напівфіналістів складають дуже яскраве обличчя нової України».

чвпачв

50 пісень стали доступними на сайті конкурсу hit.m2.tv та на каналі М2 в YouTube. В інтернет-користувачів з’явилась можливість слухати і голосувати за учасників. Тим часом самі учасники готуються до виконання своїх пісень наживо для журі конкурсу, прослуховування відбудуться 15-18 червня у Києві. Подія буде відкритою лише для учасників півфіналу та акредитованих журналістів, але за прослуховуваннями можна буде слідкувати завдяки трансляції в онлайні, зокрема на YouTube-каналі М2.

Під час голосування члени журі виставлятимуть бали, від 1 до 5. Потім до суми балів журі будуть додані бали від інтернет-користувачів за такою схемою: пісня, що набере найбільше голосів,отримає додаткові 5 балів, наступна – 4 бали, і так далі. Результати півфіналу стануть відомими 20 червня 2016. Цього дня вранці голосування в інтернеті буде припинене, а журі має прийняти остаточні рішення.

За підсумками півфіналу будуть обрані 12 пісень. Ці пісні будуть виконані наживо під час фіналу «Хіт-конвеєра» – великого і яскравого концерту, який відбудеться у серпні, а також увійдуть у спеціальну збірку. «Можливо, заради якості цієї збірки, треба буде перезаписати або перезвести деякі треки – зазначає Валентин Коваль. – І ми готові надати таку можливість учасникам за рахунок організаторів».

Проект телеканалу М2 з розвитку україномовної популярної музики підтримує група StarLightMedia, до якої входить М2. Це означає, що фіналісти «Хіт-конвеєра» отримають промо на всіх медійних потужностях цієї найбільшої у країні телегрупи. StarLightMedia об`єднує телеканали СТБ, Новий, ICTV, M1, М2, QTV – це третина телеглядацьої уваги країни – та управляє десятками інтернет-сайтів.