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
В конкурсе украиноязычной песни «Хит-конвейер» отобрали 50 полуфиналистов | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

У конкурсі україномовної пісні «Хіт-конвеєр» відібрали 50 півфіналістів

Телеканал СТБ

Конкурс нової україномовної пісні «Хіт-конвеєр» від телеканалу М2 входить у нову фазу. Минулого тижня було оголошено 50 півфіналістів, які продовжать боротьбу за головний приз – зйомки професійного відеокліпу та його розкрутку на телебаченні. На першому етапі до конкурсу надійшло 943 заявки, з яких 597 відповідали умовам конкурсу.

«Прослухати майже 600 пісень – це насправді нелегко – говорить керівник телеканалів М1 і М2 Валентин Коваль. – Проте, коли натрапляєш на гарну роботу, коли мелодія, текст, аранжування, вокальні дані – на висоті, а в цілому твір виглядає саме таким, яким ти уявляєш майбутнє української популярної музики, сприймається, як нагорода. Зрозуміло, не всі роботи були однаково рівними, стилістичний діапазон – дуже широкий. Але нам пощастило, і 50 напівфіналістів складають дуже яскраве обличчя нової України».

чвпачв

50 пісень стали доступними на сайті конкурсу hit.m2.tv та на каналі М2 в YouTube. В інтернет-користувачів з’явилась можливість слухати і голосувати за учасників. Тим часом самі учасники готуються до виконання своїх пісень наживо для журі конкурсу, прослуховування відбудуться 15-18 червня у Києві. Подія буде відкритою лише для учасників півфіналу та акредитованих журналістів, але за прослуховуваннями можна буде слідкувати завдяки трансляції в онлайні, зокрема на YouTube-каналі М2.

Під час голосування члени журі виставлятимуть бали, від 1 до 5. Потім до суми балів журі будуть додані бали від інтернет-користувачів за такою схемою: пісня, що набере найбільше голосів,отримає додаткові 5 балів, наступна – 4 бали, і так далі. Результати півфіналу стануть відомими 20 червня 2016. Цього дня вранці голосування в інтернеті буде припинене, а журі має прийняти остаточні рішення.

За підсумками півфіналу будуть обрані 12 пісень. Ці пісні будуть виконані наживо під час фіналу «Хіт-конвеєра» – великого і яскравого концерту, який відбудеться у серпні, а також увійдуть у спеціальну збірку. «Можливо, заради якості цієї збірки, треба буде перезаписати або перезвести деякі треки – зазначає Валентин Коваль. – І ми готові надати таку можливість учасникам за рахунок організаторів».

Проект телеканалу М2 з розвитку україномовної популярної музики підтримує група StarLightMedia, до якої входить М2. Це означає, що фіналісти «Хіт-конвеєра» отримають промо на всіх медійних потужностях цієї найбільшої у країні телегрупи. StarLightMedia об`єднує телеканали СТБ, Новий, ICTV, M1, М2, QTV – це третина телеглядацьої уваги країни – та управляє десятками інтернет-сайтів.