ТМ «Тульчинка» успішно пройшла перевірку «Добрим знаком» другий рік поспіль

Телеканал СТБ

Рослинно-вершкові суміші ТМ «Тульчинка» другий рік поспіль успішно проходять ретельну перевірку в європейських лабораторіях і отримують визнання національної системи контролю продуктів «Добрий знак».

«Деякі ЗМІ досі продовжують лякати споживачів пострадянськими страхами про непридатні до вживання продукти харчування, не пропонуючи найголовнішого – рішення, як вибрати дійсно якісний і безпечний продукт. Проект “Добрий знак” став тим самим індикатором і підказкою для споживачів при виборі якісних і безпечних продуктів. Унікальною особливістю проекту можна назвати перевірку на відповідність як українським, так і європейським законодавчим вимогам до якості і безпеки – а це вже подвійна відповідальність виробника і новий рівень якості. Важливо відзначити, що рослинно-вершкові суміші ТМ “Тульчинка” одні з перших в Україні не побоялися пройти жорстку і чесну перевірку в Європі, і як результат – другий рік поспіль ми отримуємо заслужений “Добрий знак” для всіх рослинно-вершкових сумішей ТМ “Тульчинка”», – коментує Маріанна Глотова, директор з маркетингу та стратегії ГК« ТЕРРА ФУД».

Тульчинка_Добрый знак

Суть «Доброго знаку» – додатково виділяти на полиці магазину українських виробників, які створюють дійсно якісну і безпечну продукцію. Адже не всі покупці читають склад продукту і розбираються в ньому. «Добрий Знак» допомагає покупцеві зробити вибір серед схожих продуктів. Адже тільки пройшовши перевірку по найжорсткішим європейським і українським нормам, виробник може поставити на упаковку «Добрий знак».

А робота телеканалу СТБ – ініціатора проекту «Добрий знак» – зробити так, щоб споживач знав про цю позначку на продукті і правильно її інтерпретував. За результатами телевізійної кампанії в 2015 році 35,2 млн. українців побачило ролик «Доброго знаку» три і більше разів* (охоплення 86% на частоті 3+, 7709 wGRP за період з 10.12.2014 до 31.12.2015). Згідно з опитуванням** 61% українців знає про існування «Доброго знаку» і про те, що наявність «Доброго знаку» на упаковці свідчить про високу якість продукту, безпеку, чесність виробника і європейську перевірку (наведено в порядку зниження частоти згадки характеристики).

Креативний директор проектів телеканалу СТБ «Все буде добре», «Все буде смачно» і «Добрий знак» Дмитро Кицай: «З січня 2015 року на полицях українських магазинів з’явилися продукти, що пройшли систему перевірки “Добрий знак”. Якщо ви бачите таку позначку на продукті, це означає, що він відповідає найжорсткішим європейським нормам. Наші споживачі повинні розуміти, що ані СТБ, ані проект “Добрий знак” особисто не перевіряють продукти. Це роблять професійні, акредитовані, лабораторії Німеччини, Австрії, Чехії, Польщі та багатьох інших країн. І саме ці лабораторії дають оцінку якості і безпеки продукту відповідно до європейських норм. Проект відзначає ті продукти, які відповідають нормам, спеціальною позначкою на упаковці. Ця позначка – “Добрий знак” – дає споживачеві впевненість у виборі».

Проект «Добрий знак» був створений телеканалом СТБ у 2014 році. Перший етап перевірки системи «Добрий знак» охоплює всі аспекти виробництва, що впливають на якість і безпеку: починаючи від сировини з якої виробляється продукт, закінчуючи компетентністю персоналу. Другий етап – контроль безпеки продукту, який включає перевірку на всі потенційно небезпечні компоненти. Завершальний етап – це перевірка чесності виробника, показником якої є відповідність маркування справжньому складу продукту.

На даний момент «Добрим знаком» відзначені такі продукти на полицях українських магазинів: рослинно-вершкові суміші ТМ «Тульчинка», вода мінеральна природна столова ТМ «Карпатська джерельна» (негазована, слабо газована, сильногазована), морозиво ТМ «Ласунка» «Малюк-ам », молоко пастеризоване ТМ «Біла лінія», молоко ультрапастеризоване ТМ «Біла лінія», вершки ТМ «Біла лінія», кефір ТМ «Біла лінія», біфідо ТМ «Біла лінія», закваска ТМ «Біла лінія», сметана ТМ «Біла лінія», ряжанка ТМ «Біла лінія», йогурт питний ТМ «Біла лінія», сир кисломолочний зернистий ТМ «Біла лінія», закваски бактеріальні сухі ТМ «GOOD FOOD» («Сир», «Іммуналіс», «Наріне», «Симбіотик», «Йогурт», «Йогурт фітнес», «Біфідокефір», «Біфідокомплекс», «Біоряженка»), морозиво ТМ «Рудь» «100% морозиво», насіння соняшнику ТМ «SEMKI», насіння гарбуза ТМ «SEMKI».
* Джерело: піплометрічна панель Nielsen, дані належать ІТК, оброблені StarLightMedia. Дані за цільовою аудиторією Л18-54, які проживають в містах з населенням 50 тис.+.

** Дослідження за методом CATI проведено StarLight Marketing – дослідним підрозділом групи StarLightMedia, в яку входить телеканал СТБ, – для внутрішніх цілей. Опитування проведене з 19 по 24 лютого 2015 року. Всього опитано 842 респондентів. Вибірка: випадковим чином згенеровані мобільні телефони абонентів. Географія опитування – вся Україна, включаючи Донецьку та Луганську області.