Група StarLightMedia вступила до асоціації визнання та захисту форматів FRAPA

Телеканал СТБ

Найбільша українська медіагрупа StarLightMedia приєдналася до FRAPA, провідної міжнародної асоціації визнання та захисту форматів.

«Місія FRAPA – бути домом для світового бізнесу телевізійних форматів. Забезпечувати захист форматів та інформаційну підтримку продюсерам, авторам і дистриб’юторам у всіх країнах світу. FRAPA заснована в 2000 році, на початку розквіту форматів, і виросла разом із ринком з “бутіка” у глобальну багатомільярдну індустрію, що стоїть за багатьма великими розважальними брендами», – так говорить про себе асоціація.

SLM-FRAPAВихід на міжнародний ринок, в першу чергу, у Східну Європу – один із стратегічних напрямків розвитку StarLightMedia. І створення власних ТВ форматів – один з напрямків бізнесу, який група вже розвиває. У її портфоліо кілька успішних локалізацій її телеформатів, зокрема, програма «Ревізорро» на російському телеканалі «П’ятниця» (формат «Ревізор»), а також програма Tetis Namuose на литовському телеканалі TV3 (формат «Хата на тата»). Продаж інтелектуального продукту, особливо на експорт, може стати спеціалізацією України у висококонкурентній телевізійній галузі.

Заступник генерального директора StarLightMedia Анатолій Максимчук: «Формат – це комплексний об’єкт, який включає елементи, що захищаються правом інтелектуальної власності. Тому його юридичний захист непростий. Тим більше, що в законодавстві він не виділений як окремий об’єкт, що захищається. При цьому весь світ розробляє, купує та продає телевізійні формати вже багато років. Через те, що головне значення ТВ формату в його успішності серед глядачів,  спокуса скопіювати його під виглядом “просто ідеї” дуже велика. Тому гравці ринку створили спеціальну асоціацію визнання та захисту форматів. У юристів FRAPA є великий досвід роботи з таким комплексним юридичним поняттям як формат, який буде дуже корисний у нашій країні»