СТБ – абсолютний лідер телеперегляду серед українських телеканалів

Телеканал СТБ

З початку 2014 року телеканал СТБ міцно утримує лідерську позицію серед ТОП-6 українських телеканалів, демонструючи найвищі показники телеперегляду завдяки широкій лінійці програм власного виробництва і помітно збільшеним випускам «Вікна-Новин».

За період з 1 січня по 31 серпня частка СТБ по аудиторії 14-49 склала 9,8%, рейтинг 1,44%. Частка СТБ за аудиторією 18-54 за той же період – 9,6%, рейтинг 1,55% (міста 50+).

Утримати лідерські позиції влітку, у період канікул великих розважальних проектів, вдалося завдяки «Вікна-Новинам» і прем’єрам шоу «Вагітна у 16» і «Давай поговоримо про секс». До речі, у серпні випуск «Вікна-Новини» встановив власний абсолютний рекорд з часткою 16,14% по аудиторії 14-49, міста 50+.

534535

Це першість дозволило СТБ впевнено увійти в новий осінній телесезон (23 серпня в ефірі каналу стартували продовження улюблених шоу, реаліті та соціальних проектів, а також прем’єра скетчкому власного виробництва «Коли ти вдома») і встановити абсолютний рекорд – частка 10,2 % (аудиторія 14-49 50+) стала найвищим показником серпня за всю історію СТБ.

534534