СТБ – лідер телеперегляду у квітні

Телеканал СТБ

У квітні телеканал СТБ став лідером телеперегляду серед українських телеканалів по аудиторіях 14-49 і 18-54 (панель міста 50 тис +). Згідно з даними дослідницької компанії GFK Ukraine, середньодобова частка СТБ у квітні склала 11,78% і 11,72% відповідно.
Зокрема, СТБ став лідером телеперегляду минулого тижня, з 29 квітня по 5 травня, зібравши частку 11,97% за аудиторією 14-49, і 11,67% за 18-54. Зазначимо, що СТБ вдалося укріпити позицію лідера завдяки успішним проектам весняного сезону: «Холостяк-3», останній випуск якого 3 травня зібрав частку 28,90% за 14-49, і «Україна має талант!-5» (частка 17,41 % за 14-49 за випуск 5 травня), а також програмі «Вікна-Новини».
aprel-2013.jpg
Тиждень з 29 квітня по 5 травня:
Channel.jpg
СТБ – загальнонаціональний телевізійний канал. Заснований у 1997 році. З 2004 року керівником каналу є Володимир Бородянський. Технічне покриття – 98,2% території України (міста 50 тис +).

Середньодобова доля СТБ за аудиторією 14-49 років у містах з населенням 50 тис + за підсумками першого квартал 2013 року склала 11,86%, за аудиторією 18-54 – 11,77% (згідно з даними GFK Ukraine), закріпивши таким чином позицію лідера кварталу з телеперегляду по обох аудиторіях серед українських телеканалів.

СТБ разом з ICTV, «Новий канал», М1, М2 і QTV входить до групи StarLightMedia.