«Якщо завтра, наприклад, нам потрібно буде зв’язатися з менеджером Леді Гаги або Роббі Уїльямса – для нас це можливо», – Алісія Педякшева

Телеканал СТБ

Телеканал СТБ
продовжує дивувати глядачів і в 2013 році. Але не тільки масштабними і цікавими
проектами, а й ексклюзивами, новими історіями, а також запрошеними зірками. На
найрейтинговішому телеканалі країни працює
цілий відділ, який відповідає за роботу з селебріті. Відділ по роботі з зірками
– це 100% ноу-хау телеканалу СТБ, на інших українських телеканалах нічого подібного
немає. Керує відділом енергійна, весела і просто невтомна дівчина – Алісія
Педякшева. Яка з задоволенням поділилася з читачами сайту СТБ
найсвіжішою та самою ексклюзивною
інформацією про новинки, що чекають на глядачів телеканалу в цьому році.

Алісія, розкажіть про
принцип роботи відділу по роботі з зірками, які функції виконує, скільки людей
в штаті?

Працює наш відділ вже 3,5 року і його основним завданням є
переговори з зірками та їхніми представниками щодо участі в проектах телеканалу
СТБ. Наш телеканал, перший в Україні, став залучати в свої проекти російських і
закордонних зірок. Спочатку це були такі проекти, як «Моя правда», «Зіркове
життя», «Неймовірні історії кохання», «Битва екстрасенсів». Саме тоді прийшла
ідея, щоб ці переговори не велися в різнобій, а була людина, яка конкретно на
цьому зосередиться, буде зацікавлена у позитивному результаті і зможе
встановлювати довготривалі стосунки з зірками. Буквально через півроку, коли
були помітні результати роботи і в наших проектах стали брати участь ті зірки,
які раніше здавалися недосяжними, збільшився і попит на таку роботу. Багато
проектів приходили до висновку, що їм також необхідні відомі люди, щоб якось
урізноманітнити шоу і підвищити інтерес глядача до них. Порадившись, ми прийшли
до висновку, що є необхідність створити окремий підрозділ, який буде
забезпечувати зірками всі проекти телеканалу. Я стала керівником цього відділу,
і сьогодні, в його складі працюють 5 працівників – менеджери по роботі з
зірками.

DSC_2581

В які саме проекти
СТБ залучаєте зірок?

Для участі в зйомках проектів «Битва екстрасенсів»,
«МастерШеф», «Зважені та щасливі. Пост-шоу», «Кулінарна династія-2» ми привозимо до Києва
російських і закордонних
зірок. Зараз також активно залучаємо зірок в проекти «Все буде добре»,
«Врятуйте нашу сім’ю», «Кулінарна династія-2». Періодично співпрацюємо з
«Танцюють всі», «МастерШеф. Пост-шоу », «Вагітна
у 16. Пост-шоу », «КУБ». Для проектів
«Зіркове життя», «Моя правда», «Неймовірна правда про зірок» ми домовляємося
про інтерв’ю і зйомки з усіма
зірками, які в підсумку з’являються в цих програмах. В основному – це російські
зірки, для зйомок яких групи спеціально виїжджають до Москви. Для проекту
«Х-фактор» – ми запрошуємо російських і західних артистів для виступу на прямих
ефірах.

41196_1598816213124_991015_n

Як підбираєте персонал? Якими якостями повинні бути наділені
співробітники?

Для мене важливо, щоб ці люди, звичайно ж, розбиралися в тій
сфері, в якій вони працюють, знали і розрізняли основні персоналії російського
і зарубіжного шоу-бізнесу, політики, спорту. Але все-таки більше – це
професійні навички: вміння грамотно побудувати розмову, знайти підхід до
людини, вислухати, знайти влучні аргументи на користь того, щоб зірка таки
погодилася взяти участь в тому чи іншому проекті. Поряд з цим –
дипломатичність, гострий розум, фантазія, уміння швидко реагувати на зміну умов
і ситуації, посидючість і старанність у роботі. Людина повинна вміти
організувати все таким чином,
щоб усі ті умови, які обговорюються в телефонних переговорах, були успішно
реалізовані на зйомках самого проекту. Робота з людьми – це дуже складна
робота, а та категорія, з якою працюємо ми – подвійно. Багато зірок різко
негативно реагують на дзвінки, можливо, маючи якийсь негативний досвід відносин
ЗМІ, мають занадто велику увагу до себе або просто специфічний характер. Вони
можуть і телефонну трубку
кинути, і сказати міцне слівце, до того ж – не особливо люблять тримати ті
обіцянки, які дають. Тут важливо мати залізне самовладання і стресостійкість,
щоб і не лестити зірці, але, в той же час, тонко утримувати увагу, направляти
переговори в потрібне русло.

Я намагаюся підбирати людей різнобічних, щоб у різних
ситуаціях кожен з них міг грамотно використовувати свої знання та навички. У
мене працюють люди з дипломами психолога, економіста-міжнародника, журналіста і
лінгвіста. Але, незалежно від цього, по своїй суті, вони всі психологи.

38007_1574476284641_2755075_n

Як налагоджується
співпраця з зірками? Звідки берете їх
ні контакти?

Оскільки, більшість наших героїв – це все-таки російські
зірки, то звичайно у нас є складність у тому, що спілкування може відбуватися тільки в телефонному режимі.
Тому п’ятихвилинна поява
зірки з коментарем в якомусь проекті, може бути результатом щоденних дзвінків
до артиста протягом місяця.
Звичайно, в нашій роботі головне – це наполегливість, терпіння, великий багаж
інформації про героя і впевненість у позитивному результаті.

Контакти беремо з різних джерел, цей момент у нас вже
налагоджений. Дуже багатьох зірок я знаю особисто, тому якщо знадобитися якийсь
унікальний або рідкісний контакт, завжди є до кого звернутися за допомогою.

DSC01095

З ким із селебріті
співпрацювати легше, а з ким важче? Чому?

Звичайно, легше співпрацювати з менш відомими зірками, яких
хоч якоюсь мірою цікавить піар. Оскільки для решти зірок – аргумент «піар» вже
давно не актуальний і не є переконливим. Ми все-таки намагаємося будувати свою
роботу більше не на вигоді, не на якихось «бізнес» умовах, а знаходимо якісь
точки дотику, щоб герой зрозумів, що йому треба про це сказати для того, щоб
виговоритися, поміняти про себе думка, підбадьорити глядача. Такі домовленості
більше мотивують героя.

За роки роботи у мене з’явилося багато особистих зв’язків,
що в нашій сфері немало важливо. Це, звичайно ж, дає більше можливостей і ширший простір для роботи, так як
виникають зовсім інші умови і більш сприятливий настрій з боку зірки для
співпраці. Це стосується і зарубіжних зірок.
Ми – єдиний канал, який не користується послугами посередників
(івент-менеджерів, промоутерів, агентів), а спілкується з менеджерами закордонних зірок безпосередньо. А це
дорогого коштує, оскільки в цій сфері, якщо тебе не знають або не
порекомендували, є всі шанси, що твої листи та пропозиції будуть залишені без
відповіді.

Якщо я десь подорожую, я завжди призначаю зустрічі з
представниками великих музичних компаній, ми зустрічаємося, знайомимося. Таким
чином, на сьогодні при необхідності ми зможемо дістати будь-яку зірку з Європи
і США не за рахунок колосальних гонорарів, а за рахунок грамотно продуманої
стратегії і потрібних зв’язків. Цього вистачить для того, щоб на роки вперед
забезпечити канал зірками.

 Які
напрацьовані зв’язки сьогодні є?

На сьогодні ми підтримуємо звязок і регулярно знімаємо найбільших і популярних українських, російських зірок, а також залучаємо відомих іноземних артистів. Якщо завтра, наприклад, нам потрібно буде звязатися з менеджером Леді Гаги або Роббі Уільямса – для нас це можливо.

SAM_0096

Скільки часу займають
переговори про співпрацю? З ким вони ведуться: з продюсером
чи з артистом безпосередньо?

Це все залежить від завдання, яке перед нами стоїть. Це все
дуже індивідуально. Звичайно, є проекти, які виходять щодня або щотижня, тут
реакція і переговори повинні бути динамічними і переконливими з першого
дзвінка. Не секрет, що багато зірок зараз вимагають гонорари за участь у
будь-яких проектах, за виступи. Звичайно, щоб переконати їх брати участь
безкоштовно, та ще й щоб у них не залишилося осаду і розчарування – нам
потрібен час. Багато каналів, на жаль, не звикли таким чином влаштовувати роботу, тому балують зірок
грошима, що в результаті позначається і на інших каналах, які цих зірок
запрошують.

IMG_6607

Чим відрізняється
робота з вітчизняними артистами
від іноземних?

Кардинально відрізняється. Мені особисто дуже імпонує робота
з іноземцями. Вони більш чіткі в переговорах, більш гуманні і тактовні. Якщо ми
про щось домовляємося, то це відбувається саме так, а не інакше. Хоча звичайно, все також залежить від рівня
зірки.

Наші зірки не завжди уважно ставляться до тих людей, які з ними працюють
(директори, адміністратори), проте
саме по них і складається враження про саму зірку. Я знаю кількох директорів відомих російських зірок, які поводяться як на базарі: грубіянять, регулярно
нетверезі або, якщо ми про щось домовляємося, потім можуть тижнями не брати слухавку і всіляко уникати розмови.
Але при цьому самі артисти, яких вони представляють – люди абсолютно адекватні,
милі. У таких випадках ми намагаємося працювати безпосередньо з артистом.

Однак все це дуже індивідуально, я особисто поважаю і щиро
дружу з багатьма директорами як українських, російських, так і західних зірок.

IMG_9802

За яким принципом
обираєте зірок на проекти? Наскільки це дорого?

В першу чергу, ми відштовхуємося від специфіки та завдань
проектів. Найчастіше проекти самі
розуміють, кого вони хотіли б бачити у себе, і дають нам вже заздалегідь
узгоджені кандидатури зірок, описують все, що їм необхідно від зірки, як вони
хочуть її зняти, де, про що говорити і т.д., а ми вже домагаємося того, щоб це
все реалізувати. В процесі – пропонуємо якісь альтернативні або додаткові
варіанти, так як ми вже знаємо, що у якої зірки відбулося, на яку тему яка
зірка краще скаже, яка зірка буде органічніше виглядатимуть в тій чи іншій рубриці і т.д. Останнім часом
попит на зірок, серед проектів каналу, значно виріс, так як вони дійсно дуже
органічно вписуються в наші формати, і це вже своєрідна фішка каналу.

Якщо це документальні проекти, то зірка йде на інтерв’ю вже повністю підготовленою,
всі ті теми, які були раніше для неї забороненими або не прийнятними до
обговорення, після проведеної роботи з ними з боку відділу, відкриваються. До
моменту початку зйомок зірка чітко знає, чого їй чекати від зйомок і чого ми
чекаємо від неї. Але завдання відділу не тільки якісно домовитися й
організувати зйомку, але і проконтролювати весь процес зйомки від її початку до
фінальних кадрів.

Якщо це великі форматні проекти, ми відштовхуємося в першу
чергу від статусу зірки, її рейтингу та популярності пісень в Україні.
Звичайно, для нас важливо зробити подію. Саме тому, багато зірок, яких ми запрошуємо
на «Х-Фактор» приїжджали в Україну вперше, завдяки шоу.
Питання гонорарів – конфіденційне. За інтерв’ю і зйомки в документальних
проектах – ми не платимо, так як намагаємося знаходити спільний інтерес. Якщо
мова йде про знаменитих артистів, то переговори спочатку будуються таким чином,
що в результаті ми отримуємо зірку на кращих, з можливих, умовах.

DSC_0267

Кого зі світових
зірок вдалося запросити в Україну для зйомок проектів СТБ?

Це дуже різні зірки. Найбільш запам’яталися і полюбилися
глядачами – Лара Фабіан, Алессандро Сафіна (якого ми відкрили для України),
Патрісія Каас, Марія Шерифович (переможниця Євробачення 2007), група Blue,
Орнелла Муті, Мішель Мерсьє, Бонні Тайлер, Глорія Гейнор, Крейг Девід, Лорен
Крісті , Аль Бано, Джамелія, Тото Кутуньо, Кріс Норман і неймовірно, але факт –
Кайлі Міноуг.

До того ж, наші проекти ми знімаємо не тільки в Україні, але
і в тих країнах, в яких живуть зірки. Так, в цьому році, глядач зможе побачити
ряд гучних прем’єр від проекту «Моя правда». Це буде ексклюзивний документальні
фільми про Мікеле Плачідо, Роберте Оссейн і Мішель Мерсьє (головні герої фільму
«Анжеліка»), Луї де Фюнес, Ліз Мітчелл (легендарної солістці групи Бонні М) і
ще двох відомих італійців, яких ми ще побачимо. Зйомки проводилися в Італії, Франції та Великобританії.
Буде неймовірно цікаво, оскільки це свіжі, дійсно відверті інтерв’ю, які ми
знімали в нових, красивих місцях. Глядачі дізнаються
багато дійсно цікавих і раніше невідомих фактів з життя світових знаменитостей.

291291_2568312809933_660916958_o

А кого було дуже
складно вмовити приїхати?

Найбільш глобальні і складні переговори були звичайно ж з Кайлі Міноуг. Це стало дійсно
безпрецедентною подією для українського телебачення, щоб зірка такого рівня
виступила в прямому ефірі українського телевізійного шоу. Нам важливо було, щоб
в першу чергу у неї з’явився особистий інтерес, мотив приїхати на шоу в
незнайому країну, а також, щоб в результаті цього вималювалися умови, які ми
змогли б виконати. Близько півроку ми обговорювали умови з її менеджментом, але
для того, щоб домогтися остаточної згоди, нам довелося поїхати на дводенні
переговори з менеджером в її лондонський офіс. Для нас було величезною честю
познайомитися з цією людиною, так як він працює з Кайлі вже 25 років. Після
чотиригодинної зустрічі, ми вийшли з офісу з його кредитом довіри і 100% згодою
на виступ в шоу.
Але я вірю, що для СТБ – і це не межа. Тому в цьому році для «Х-фактору» ми взяли ще більшу висоту. Якщо
все піде за планом, впевнена, що глядач буде приємно здивований тій людині, яка
відкриє 4-й сезон «Х-Фактора», так як це мега-зірка.

DSC01112

Як ви прийшли в цю
сферу діяльності? З чого все починалося?

Я закінчила факультет кіно і телебачення КНУ кіно, театру і
телебачення ім. Карпенка-Карого. Моєю першою роботою була робота
адміністратором проекту «Шейканемо, бейбі!» на телеканалі М1. Мені дуже
пощастило з людьми, з якими я працювала там. Вони всі вже були досвідченими
телевізійниками, з багажем знань, від них я дуже багато чому навчилася. Робота
починалася з нуля, не було ні зв’язків, нічого. Але щосуботи в студії
обов’язково повинні були з’являтися, для інтерв’ю відомі артисти, над чим я
старанно і трудилася цілий тиждень. Також потрібно було набрати танцюючу
масовку в студію, купити реквізит під тему вечірки і прикрасити студію. На той
момент все це було мені дуже цікаво, і в свою роботу я вкладала душу. Нашими
спільними зусиллями проект став більш яскравим і насиченим, у нас значно
піднялися рейтинги. Мій внесок у все це помітило керівництво, і запропонували
стати продюсером ранкового шоу «Гутен, Морген».

Також у мене був досвід роботи по відкриттю великого
концерт-холу в Дніпропетровську, відкривати який в 2009 році ми привезли
Монсеррат Кабальє. На той час це була безпрецедентна подія.

Потім мене запросили
на СТБ.

IMG_2308

Чи можна сьогодні говорити про те, що СТБ – це канал в Україні, який запрошує на свої проекти
найбільшу кількість зірок? Чим сьогодні можемо пишатися?

Так, це дійсно одна з яскравих особливостей телеканалу поряд
з бездоганною якістю створених
проектів. Ми можемо пишатися тим, що дуже часто, саме в наших проектах беруть
участь ті зірки, які раніше не давали інтерв’ю, не знімалися ні для російських,
ні для українських телеканалів. У нас велика частка ексклюзивів, особливо для
проектів «Моя правда» і «Х-фактор». Періодично, російські колеги звертаються до нас за
якимось відео, порадою,
оскільки тільки нам вдається «дістати» інтерв’ю або участь цих зірок.

Які плани на 2013
рік?

Ми плануємо значно розширити географію наших героїв. Вже
зараз встановлено дійсно унікальні контакти з європейськими та американськими
зірками, результати яких ви зможете побачити в проектах телеканалу впродовж
цього року.

z_826fc730