Телеканал QTV запустив промокампанію

Телеканал СТБ

В лютому на молодіжному телеканалі QTV стартує новий сезон. З 18 лютого глядачі вперше побачать прем’єрні сезони мультисеріалу «The Simpsons» (23–24 сезон),  а популярна програма (23-24 сезон), а популярна програма власного виробництва «Ігронавти» виходитиме вдвічі частіше – по два прем’єрних випуску на тиждень. Телеканал не змінює своєї головної концепції: основне програмне наповнення ефіру – найкраща світова анімація. 

Нова промокампанія QTV, котра стартувала 4 січня, охопила телеканали СТБ, ICTV, Новий канал і QTV, скерована на закріплення статусу найбільш мультиплікаційного телеканалу України. «Для промокампанії зусиллями промо-відділу QTV і СТБ було створено чотири 30-секундних проморолика, – розповідає Ілля Семенов, виконавчий директор телеканалу QTV. – Головна ідея промо: мультфільми дивляться не лише маленькі діти. Вони здатні не лише відволікти дорослих людей від сірих буднів, але і надихнути їх на здійснення неординарних та яскравих вчинків». Усі ролики можна буде побачити на офіційному сайті телеканалу http://qtv.ua/watch/promo/ і в ефірі.
«Це перша промокампанія в історії телеканалу QTV, тому ми довго готувалися до неї, старанно розробляли ідеї та сценарії. Скажімо, для ролика з армією вирішили збудувати справжній Бетмобіль (заввишки в два метри), на що пішло більше місяця, – розповідає про особливості зйомок керівний промо-відділу QTV Михайло Рапота. – А для ролика з тату-салоном ми шукали справжнього байкера, ним став представник клубу Skulls Ukraine. Усі ролики знімав департамент промоушн телеканалу СТБ, а курував процес його директор, Іраклій Махатадзе». 
Нагадаємо, що в кінці 2012 року в рамках урочистої церемонії вручення премії «Media&Sat Leaders 2012», запровадженої редакційною колегією українського щомісячного журналу«Mediasat» телеканал QTV одержав нагороду як найоригінальніший ТВ-проект. Середньодобова доля QTV за аудиторією М 14-25 років в містах із населенням 50 тис.+ за підсумками осені 2012 року складала 5,51% (згідно даних GFK Ukraine).

IMG_1391

IMG_1558

IMG_8074

IMG_8417

IMG_8726

Над створенням промороликів працювали:
Сценарій: Рапота Михайло, Щерба Надія, Чабан Олександр, Куюмджи Євгеній
Режисер: Бреславський Юрій
Оператор: Яковлев Андрій
Монтаж: Карасева Ольга, Козирев Дмитро
Звукорежисери: Казнодій Віталій, Томашенко Андрій
Пост-Продакшн: Радзивилюк Роман
Продюсери: Никифорова Наталія, Тищенко Євгеній        
Лінійний продюсер: Олексій Громов
Адміністратори: Норенко Юрій, Карпенко Станіслав
Керівник промо QTV: Рапота Михайло
Арт-директор: Махатадзе Іраклій