Odnoklassniki.ua беруть участь у пошуках талантів в Україні

Телеканал СТБ

19
квітня 2012 року, Москва – Соціальна мережа Odnoklassniki.ua, проект Mail.Ru
Group, і телеканал СТБ повідомляють про співпрацю в рамцях четвертого сезону
наймасштабнішого талант-шоу країни «Україна має талант» телеканалу СТБ
.

Це буде перший досвід взаємної інтеграції телевізійного
шоу й соціальної мережі в Україні. У рамцях кампанії плануються наступні
активності: на Odnoklassniki.ua з’явиться офіційна сторінка шоу з ексклюзивними
матеріалами про учасників. У групі кожен бажаючий зможе висловити свій захват,
підтримати учасника або дати пораду для підготовки до виступу. Найактивніші
користувачі зможуть виграти квитки й навіч побачити талант-шоу. Також на
Odnoklassniki.ua кожен зможе прикріпити собі або учасникові шоу значок «Ти
талант» або «Україна має талант!» чи купити футболку з символікою шоу.

У самому шоу будуть використані елементи рекламної
концепції «Odnoklassniki.ua. Тут уся країна», а також 3D-анімація й
візуалізація кнопки «Клас».

«Сьогодні
digital-проекти займають повноцінне місце в маркетингових комунікаціях. Дедалі
частіше під час планування кампаній крім традиційних каналів – ТБ, ЗМІ,
зовнішня реклама, BTL – задіють такі інструменти як сайти, соціальні мережі,
банери, мобільні додатки тощо. Онлайн створює в споживача враження, що до
продукту можна доторкнутися, послухати, що про нього говорять твої друзі.
Однокласники допомагають за рахунок використання доступних і звичних соціальних
інструментів глибоко залучати глядачів шоу до дії на сцені. Але для цього,
звісно, потрібна глибока інтеграція рекламних механізмів»,
— прокоментував Олександр Ізряднов, директор з маркетингу
й стратегічних комунікацій бізнес-підрозділу Соціальні мережі Mail.Ru Group
.

«Це наш перший експеримент з глибокої взаємної
інтеграції проекту в соціальну мережу й соціальної мережі в масштабний
ТВ-проект. Дуже цікаво подивитися на результати, я гадаю, вони будуть дуже
успішними»,

прокоментував проект Володимир
Бородянський, генеральний директор телеканалу СТБ
.

2011 року рівень
проникнення Інтернету в Україні, за даними Internet World Stats, становив
33,9%. Відповідно, близько 15,3 млн. осіб мають доступ до Інтернету. При цьому
щоденна аудиторія Odnoklassniki.
ua становить близько 4 млн.
користувачів.
Найпопулярніші
сервіси в країні: надсилання повідомлень, розміщення фотографій і коментування
статусів.

Ядро
аудиторії Odnoklassniki.
ua становлять користувачі
віком 25-34 років, які становлять 37% відвідувачів сайту.
Odnoklassniki.ua
є другою з популярності соціальною мережею в Україні.