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
Odnoklassniki.ua беруть участь у пошуках талантів в Україні | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Odnoklassniki.ua беруть участь у пошуках талантів в Україні

Телеканал СТБ

19
квітня 2012 року, Москва – Соціальна мережа Odnoklassniki.ua, проект Mail.Ru
Group, і телеканал СТБ повідомляють про співпрацю в рамцях четвертого сезону
наймасштабнішого талант-шоу країни «Україна має талант» телеканалу СТБ
.

Це буде перший досвід взаємної інтеграції телевізійного
шоу й соціальної мережі в Україні. У рамцях кампанії плануються наступні
активності: на Odnoklassniki.ua з’явиться офіційна сторінка шоу з ексклюзивними
матеріалами про учасників. У групі кожен бажаючий зможе висловити свій захват,
підтримати учасника або дати пораду для підготовки до виступу. Найактивніші
користувачі зможуть виграти квитки й навіч побачити талант-шоу. Також на
Odnoklassniki.ua кожен зможе прикріпити собі або учасникові шоу значок «Ти
талант» або «Україна має талант!» чи купити футболку з символікою шоу.

У самому шоу будуть використані елементи рекламної
концепції «Odnoklassniki.ua. Тут уся країна», а також 3D-анімація й
візуалізація кнопки «Клас».

«Сьогодні
digital-проекти займають повноцінне місце в маркетингових комунікаціях. Дедалі
частіше під час планування кампаній крім традиційних каналів – ТБ, ЗМІ,
зовнішня реклама, BTL – задіють такі інструменти як сайти, соціальні мережі,
банери, мобільні додатки тощо. Онлайн створює в споживача враження, що до
продукту можна доторкнутися, послухати, що про нього говорять твої друзі.
Однокласники допомагають за рахунок використання доступних і звичних соціальних
інструментів глибоко залучати глядачів шоу до дії на сцені. Але для цього,
звісно, потрібна глибока інтеграція рекламних механізмів»,
— прокоментував Олександр Ізряднов, директор з маркетингу
й стратегічних комунікацій бізнес-підрозділу Соціальні мережі Mail.Ru Group
.

«Це наш перший експеримент з глибокої взаємної
інтеграції проекту в соціальну мережу й соціальної мережі в масштабний
ТВ-проект. Дуже цікаво подивитися на результати, я гадаю, вони будуть дуже
успішними»,

прокоментував проект Володимир
Бородянський, генеральний директор телеканалу СТБ
.

2011 року рівень
проникнення Інтернету в Україні, за даними Internet World Stats, становив
33,9%. Відповідно, близько 15,3 млн. осіб мають доступ до Інтернету. При цьому
щоденна аудиторія Odnoklassniki.
ua становить близько 4 млн.
користувачів.
Найпопулярніші
сервіси в країні: надсилання повідомлень, розміщення фотографій і коментування
статусів.

Ядро
аудиторії Odnoklassniki.
ua становлять користувачі
віком 25-34 років, які становлять 37% відвідувачів сайту.
Odnoklassniki.ua
є другою з популярності соціальною мережею в Україні.