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
Олександр Останін: «Загалом, я за місяць відвідав близько 50 майстер-класів світових хореографів» | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Олександр Останін: «Загалом, я за місяць відвідав близько 50 майстер-класів світових хореографів»

Телеканал СТБ

Переможець першого сезону Національного талант-шоу «Танцюють всі!» нещодавно повернувся зі світової танцювальної столиці, де переймав досвід у західних хореографів. Як зізнався Олександр, поїздка відбулася за грош, які він виграв у шоу…

Олександре, після закінчення Всеукраїнського туру «Танцюють всі!», ти зник із поля зору, хоча твої колеги з першого сезону, активно проявляли себе, даючи майстер-класи і відкриваючи свої студії танцю. Чим ти займався?

Вчився та переймав танцювальний досвід у американських хореографів. Для цього на місяць поїхав до Нью-Йорку, де відвідував майстер-класи з різних стилів: хіп-хоп, контемп, джаз, модерн і степ. Спочатку планував брати класи лише зі степу, але оскільки було багато вільного часу, вирішив повчитися й інших стилів.

Чому вирішив відвідати майстер-класи саме західних хореографів?

Річ у тому, що це не перша моя поїздка до Америки. Ще з минулого разу я зрозумів, що отримую величезний потік цінної інформації, ідентичний тому, якого ми набували на проекті. Та й Америка наразі є танцювальним лідером у світі, там найбільше професійних хореографів, а Нью-Йорк, як відомо, – світовий центр степу. Згоден, що і в інших країнах є хореографи високого рівня, але так склалося, що всі прагнуть потрапити до Америки. Окрім того, Нью-Йорк – це одне з тих міст, в яке я закоханий з дитинства.

Що можеш сказати про своїх викладачів, і чому, власне, обрав саме їх?

Визначитися з хореографами мені допоміг Патрік Чен, який ставив мені на шоу «Танцюють всі!» постановку в стилі хіп-хоп. Я дуже радий, що познайомився з такими професіоналами, як Luam, Numata, Bam (хіп-хоп), Slam, Stanfieled, Michel Assaf, Shelia Barker (контемп), Sheryl Myrakami (джаз-фанк), Michelle Dorance, Barbara Duffy, Dormeschia (степ) та ін. Я намагався відвідати максимальну кількість майстер-класів, щоб перейняти у кожного викладача його особливості та манеру хореографії. Вийшло так, що загалом, за місяць я відвідав близько 50 класів.

Які засоби використовуєш для свого розвитку?

Як я й обіцяв, виграні гроші в шоу, я витрачу на свій розвиток і відкриття школи. Можу сказати, що одну зі своїх обіцянок я вже виконав – місяць я пробув у США і відвідував майстер-класи. Зараз наближаюся до другої мети.

Спочатку ти планував відкрити свою школу навесні, але відкриття так і не відбулося, що стало на заваді?

На своє виправдання можу сказати, що у мене просто не було на це часу. Оскільки відразу після проекту ми попрямували у Всеукраїнський тур, потім після приїзду до Одеси, мені довелося підтягувати навчання відразу в двох університетах. Влітку я проходив військові збори у Миколаєві, так би мовити, відслужив у армії. Потім поїхав до США, повернувся лише у вересні, і мені відразу прийшов виклик на п'ятий курс з університету. Довелося їхати до Києва на сесію. Зараз мене, втім, як й інших танцівників із нашої 20-ки, запросили відкрити перший прямий ефір «Танцюють всі!-2». Сподіваюся, що в листопаді я виконаю і другу свою обіцянку, тим більше, що я вже обрав і місце в Одесі, і зал для своєї студії.

У твоїй школі буде лише степ або й інші стилі?

Гадаю, що спочатку це буде лише степ, поки у мене не виходить відкрити величезну школу як «Бродвей денс-центр», в якій було б5 залів з різними стилями. Знову ж таки – через брак часу, бо зараз витрачатиму його на підготовку до Чемпіонату світу зі степу. Але вже з 2010 року я планую зробити різносторонню студію танцю, в яку запрошуватиму хореографів світового рівня.

Степ ти, звичайно ж, збираєшся сам викладати?

Безумовно. Поки немає людей, яких я б міг залишити собі на заміну, але сподіваюся, що в майбутньому вони з'являться. Я хочу почати з малого і продовжувати розвивати цей стиль у нашій країні.

На яку вікову категорію розраховуєш?

На всі вікові категорії, але побачимо, скільки до мене прийде людей, від цього і буду відштовхуватися.

Давай повернемося до теми про Чемпіонат світу, які цілі перед собою ставиш і як готуєшся до нього?

Головна мета – перемога. Зараз я знаходжуся на стадії постановки номеру – у мене є ідея, музика, залишилося все разом поєднати.

Чи можеш ти сказати, що участь у шоу «Танцюють всі!» допомагає тобі в розвитку танцювальної кар'єри?

Участь дала хороший поштовх у розвитку моєї кар'єри і відкрила переді мною багато можливостей. Проект дав мені велику кількість інформації і навіть змінив моє бачення танцю. Якщо раніше я приділяв увагу лише степу, то зараз мені хочеться розвиватися у різних напрямах, моя мета – бути універсальним танцюристом. Зрозуміло, що степ – моя головна зброя, але, не зважаючи на це, мати технічну базу інших стилів, теж дуже важливо. Крім того, «Танцюю всі!» дало мені народне визнання і багато знайомств, не лише з хорошими танцівниками, але і з професійними хореографами, з деякими я продовжую спілкуватися досі. Я певен: за все, чого досягну у майбутньому, я маю бути вдячний проекту.

Олександр, а в Америці знали, що ти переможець української версії
«Soyouthinkyoucandance?»

Спочатку я не говорив їм про це, щоб побачити, як вони оцінять мій рівень. Зізнаюся, що я не осоромився і навіть удостоївся похвали від хореографів світового рівня, зокрема, з контемпу і хіп-хопу. Але потім я все ж показав їм відео з нашого проекту, реакція їх була позитивною, і вони відзначили високий рівень наших постановок.

Чого ти хочеш досягти у танцювальній кар'єрі?

У мене багато цілей: стати чемпіоном світу зі степу, відкрити свою школу, можливо, навіть взяти участь в американській версії шоу «Soyouthinkyoucandance?», виступити у бродвейському мюзиклі та придумати свій степ-спектакль.

Наталя Єрмакова