Сучасний український підручник з маркетингу: нове унікальне видання Філіпа Котлера та українського колективу співавторів

Телеканал СТБ

В Києві в Українському національному інформаційному агентстві – УКРІНФОРМ пройшла прес-конференція на тему «Сучасний український підручник з маркетингу: нове унікальне видання Філіпа Котлера та українського колективу співавторів». З журналістами спілкувалися генеральний директор Української асоціації маркетингу Ірина Лилик, директор видавництва «Хімджест» Олександр Шаповалов, генеральний директор компанії Advanter Group Андрій Длігач, відповідальний редактор книжки Ольга Голікова, координатор зв'язків з громадськістю видавництва «Хімджест» Інна Журавель.
Представлена книга є першою українською публікацією, яка повністю адаптована до сучасних бізнес реалій нашої країни. Просте і чітке подання інформації робить підручник зрозумілим як для фахівців, так і для непрофесіоналів. На думку Ірини Лілик, саме завдяки колективному написанню видання матиме успіх не тільки серед студентів, а й поміж старожилів бізнесу.
Підручник «Маркетинговий менеджмент» містить 22 розділи, в яких викладений у доступній формі теоретичний матеріал доповнюється великою кількістю вдало підібраних практичних прикладів діяльності провідних вітчизняних підприємств та міжнародних компаній, що працюють на українському ринку. Спеціально для українського видання було написано багато нових ситуаційних вправ, присвячених діяльності таких відомих компаній, як «Союз-Віктан», концерну «Стирол», «САН Інтербрю Україна» та інших.
Маркетинговим досвідом поділився також телеканал СТБ. Зокрема, до уваги видавців потрапила оригінальна промо-акція на підтримку серіалу «Адвокат» – багатьом вона запам’яталася у вигляді звичайних оголошень на стовпах і громадському транспорті. Це, за словами керівника департаменту маркетингу телеканалу СТБ Руслана Терещенка, яскравий приклад того, як у достатньо недорогий і оригінальний спосіб можна заволодіти глядацькою увагою. Також, особливим місцем було відзначено діяльність Інтернет сайту СТБ www.stb.ua, який виявився новатором щодо online трансляції програм власного виробництва.


«Маркетинг – це наука, як успішно робити бізнес. А цей підручник вчить, як можна успішно робити бізнес саме в Україні», – наголосила Ірина Лилик. Проте, присутніх більш цікавило, чи резонно в прикладах компаніям відкривати секрети свого успіху, і чи варто використовувати вже винайдені маркетингові схеми? На поставлене питання, генеральний директор компанії Advanter Group Андрій Длігач, дав чітке пояснення: «Для нас важливо було крім успішних прикладів, подати приклади помилок, на яких варто вчитися. Крім того, маркетинг – це передусім поєднання певних стандартів з творчим підходом. А відверто копіювати певну стратегію, на сьогодні, менш ефективно, ніж використовувати інноваційний підхід».
Таким чином, світовий досвід Ф. Котлера у галузі маркетингу вдало пропущений крізь призму діяльності українських підприємств. І на сьогодні публікація є унікальним адаптованим виданням у всій Східній Європі. Підручник видано тиражем 4,5 тис. примірників, він вже є у продажу.
Детальнішу інформацію про книгу можна прочитати на сайті www.kotler.com.ua