Сайти телеканалів стають популярнішими

Телеканал СТБ

На сторінках інтернет-порталу Marketing Media Review та видання «Телекритика» з'явилася стаття, присвячена сайтам телеканалів. Телеканал СТБ не залишився без уваги інтернет-критиків. Що ж вони про нас пишуть?:

«Люди, що цінують свій час, вважають недозволеною розкішшю для себе вишукувати корисні крихти серед нескінченного потоку спаму, що складається з нав'язливої реклами, убогих телесеріалів і авторських проектів, що вражають своєю недалекістю. Не додають популярності телебаченню і квазіпатріотичні потуги нинішньої влади за будь-яку ціну перевести телемовлення багатонаціональної країни на «єдино вірну і правильну» українську мову.

Не дивлячись на це, сайт будь-якого телеканалу виявиться цікавішим і нерідко різноманітнішим за саму телекартинки. До того ж, якщо на екрані телевізора канали відрізняються один від одного тільки логотипом, то в Інтернеті вони дійсно різні і неповторні. І там багато уваги приділяється інтерактивному спілкуванню з глядачами — через опитування, форуми і т.п.

«Але, кто это?» — «Директор!»

Телеканал «СТБ» має веселенький двомовний сайт, який, втім, мало розрахований на dial-up. Тому надалі припускатимемо, що всі користувачі сайту заходять на нього через широкосмугове з'єднання.

Кожен пункт програми телепередач забезпечений розгорнутим анонсом. Тут же можна залишити свій коментар або прочитати думки інших глядачів. Власні телепроекти «СТБ» додатково підкріплені величезним відеоархівом.

Незвичайним виявився підхід до передач, що транслюються після опівночі. На сторінці програми «Нез'ясовно, але факт» можна поворожити на картах, а посилання «Нічний канал» взагалі виявилася потаємними дверцями в чат-кімнату!

Інтерактивність – мало не основна фішка сайту каналу. Мабуть, за даними маркетологів «СТБ», кожен глядач каналу прагне висловити свою думку. На сайті можна залишити зауваження або коментар мало не з будь-якого приводу, поставити питання персонально кожному топ-менеджерові каналу. Не упевнений, що зампред або фіндиректор відповідатимуть на всі прислані запитання, але сама по собі така можливість підкуповує».

За матеріалами Сергія Кравченко, Marketing Media Review. Повну версію статті ви можете прочитати тут

Від себе хочемо додати, що ми завжди раді вашим зауваженням та побажанням, оскільки вони допомагають нам удосконалюватися.