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
Детективний серіал «Кулагін і партнери. Підпал автомобіля» | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Детективний серіал «Кулагін і партнери. Підпал автомобіля»

Телеканал СТБ

Сьогодні в агентство до Кулагіна звернувся Микита Порошенко, якого обвинувачують у підпалі машини свого сусіда. Нещодавно між чоловіками сталася сутичка через місце паркування автомобіля, і тепер Микита є єдиним підозрюваним у цій справі.

Дивіться наступне розслідування в детективному серіалі «Кулагін і партнери. Підпал автомобіля» у середу, 6 лютого, о 21:30 на СТБ.


Леонід Кулагін: «Зрада, яку не приховав від дружини…»

– Акторські шлюби зазвичай не міцні, тому причина – легковажність професії, зради, довгі розлуки. Як вам удалося зберегти сім'ю, чи ви й ваша дружина геть-чисто позбавлені почуття ревнощів?

– Це заслуга дружини. Я її шалено ревнував, стежив на репетиціях за її театральними партнерами – я егоїст у коханні. А вона питання ревнощів вирішило гранично просто, вона сказала мені: "Льоню, роби будь-що, та щоб я про це не знала".

– Вдавалося виконати прохання?

– Не завжди. Слава Богу, що в нас із Елею акторська сім'я, не доводилося виправдуватися хоча б за відверті сцени на екрані. Пам’ятаєте такий перший радянський еротичний фільм "Осінь"? Коли я їздив із цим фільмом на гастролі, то відразу попереджав, що після показу фільму до глядачів не вийду, тільки до, бо мені набридло відповідати на ті самі запитання: чи не ревнувала мене дружина, оскільки там дві третини сюжету відбувається в ліжку; чи по-справжньому я цілувався й чи не було в мене з партнеркою чогось всерйоз? Відповідати на ці запитання нелегко – все одно ніхто не повірить, що нічого й бути не могло. Уявіть величезний павільйон, повний людей, режисер дає вказівки, кінокамери всі знімають…

– Ні. Але в чоловіків, кажуть, інша фізіологія.

– Тут ніяка фізіологія не встоїть. У нас була дуже тепла, маленька компанія, лише чотири особи: я, Наташа Рудна, Наташа Гундарєва, і Сашко Фатюшин – дві пари. Ба більше, Наташа Рудна тоді була дружиною режисера фільму Андрія Смирнова. Я цю пару знав багато років, ми прекрасно дружили, і я мав із цією жінкою грати любов на очах її чоловіка. Знімання почали з найпростішої сцени – поцілунок у коридорі поїзда. Андрій бачив, що я збентежений, він мною керував. Я червонів і огризався. Після довгих страждань знайшли вихід. Наташа надягла панчохи із резинками, і я хапав її вже не за стегно, а за цю резинку. Потім напруження й сором’язливість поступово зникли, ми поводилися природніше, та все одно було непросто. Ми просто не знали, як знімати подібні сцени.

За матеріалами http://www.peoples.ru/

Повторення у четвер, 7 лютого, о 14:55 на СТБ.