PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

СТБ оголошує тендер на оновлення ефірного стилю та студії новин!

Телеканал СТБ

Телеканал СТБ оголосив тендер на нове графічне оформлення етера і новий дизайн студії програми «Вікна-Новини», повідомив маркетинг-директор телеканалу Руслан Терещенко.

За його словами, заявки на участь уже подали дизайнерські агентства UnitedSenses (Німеччина), Red Bee Media (Велика Британія), дизайн-студія Esse (Київ) і креативне бюро Milk Creative Services (Київ). Ще не підтвердили свою участь в тендері студія «Шановіч дизайн» (Москва), агентства «Бабич дизайн» (Київ) і Avi Studio (Братислава).

Бюджет тендеру складає $225 тис., замовлення включає розробку ідеї та втілення нового оформлення етера та студії «Вікон».

Підсумки тендеру буде оголошено 1 березня. Оновлення заплановано на початок сезону 2008/2009.

Нагадаємо, попереднього разу телеканал «переодягався» восені 2005 року. Тоді корпоративний «одяг» перефарбувався в теплі червоно-жовті тони з простим геометричним орнаментом. Ідея нинішнього ефірного стилю СТБ належить Маркусу Шмідту – відомому в Європі фахівцеві з телепромоушну (UnitedSenses).

http://www.telekritika.ua/