«Слідство вели з Леонідом Каневським. Пекельне таксі»

Телеканал СТБ

Середина 70-х. Вулицями столиці їздить біла "Волга" з "шашечками". Це таксі, що везе просто в пекло. Невідомий убивця жорстоко розправляється з молоденькими пасажирками. Хто він і чому оголосив війну всьому жіночому роду? Історія дивного кохання та неймовірної зради.

Захопливий трилер епохи розвиненого соціалізму – у документальному серіалі «Слідство вели з Леонідом Каневським. Пекельне таксі» у середу, 26 грудня, о 20:20 на СТБ.


Історія таксі:

Сьогодні таксі — невід'ємна частина життя будь-якого великого міста, а іноді навіть важлива деталь його фірмового стилю. Таксі зарекомендувало себе не лише як друг і помічник у справах, у деяких країнах воно стало загальним улюбленцем і навіть національним героєм. А почалася історія міського таксі, як не важко здогадатися, у далекі часи — з романтичної професії ямщиків і візників.

Історія організованих платних перевезень пасажирів у населених пунктах почалася… 1639 року, коли була заснована ліцензія на візництво. Спочатку екіпажі були досить громіздкими, відкритими й чотириколісними. Тільки через 200 років (у 1840-1845 роках) у побут увели більш маневрений двоколісний відкритий візок – кабріолет, скорочено – кеб. Згодом з'явилися дво- та тримісні кеби із закритою кабіною, а робоче місце візника перемістилося назад і нагору, звідки простіше було роздивитись номера будинків, коли навколо панував знаменитий англійський туман.

Понад сто років тому на вулиці Лондона виїхали 70 електрокебів Bersey, що розвивали швидкість 15 км/ч. Щоправда, всі електрокебмени того таки року розорилися, а от останній лондонський кінний кебмен здав свою ліцензію тільки 1947 року. Наприкінці березня 1907 року почався таксі-бум, багато хто розробляв автомобілі спеціально для використання як таксомотори.

Офіційне таксі в Англії – це знаменитий black cab, чорний кеб. Те саме лондонське таксі, що з початку століття стало таким самим атрибутом Лондона, як "Біг Бен" або червоні двоповерхові автобуси. Нині в Англії залишилися тільки три фірми, які роблять таксі-кеби – London Taxi International, Hooper і Asquith, відома своїми реплікарами.

Конструкція цих автомобілів залишилася консервативною, як і зовнішність. У кебах водій неодмінно сидить за перегородкою, валізи ставляться поруч із ним. Ще нещодавно таксі мали бути обов'язково чорних кольорів, що символізувало честь і достоїнство. Сьогодні на вулицях столиці королівства та за його межами крім чорних і чорно-вишневих машин дедалі частіше трапляються таксі найрізноманітнішого забарвлення, що використовують свої кузови як полотна для написів і картин, а також підстави для кріплення рекламних щитів.

http://www.autoprofi.ua/