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
«Російські сенсації. Закритий показ: таємниці російського Голівуду» | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

«Російські сенсації. Закритий показ: таємниці російського Голівуду»

Телеканал СТБ

Невідомі історії знаменитих кінофільмів. Як КДБ піддав цензурі Шерлока Холмса? І чому останній фільм з Любов'ю Орловою опинився на полиці? Яку сцену вирізали зі «Службового роману»? Від кого негреня Джим з легендарного «Цирку» втік до США? І кому поламав життя – «цигель-цигель, ай лю-лю»? А також: невідомі кінопроби, кіноляпи й де похований Гаррі Потер?
Дивіться «Російські сенсації. Закритий показ: таємниці російського Голівуду» у неділю, 16 грудня, о 22:05 на СТБ.


«Службовий роман»

Переглядаючи цей фільм, ловиш себе на думці, що побачив щось нове, чого раніше не зауважував. Картина актуальна й сьогодні, адже всі події, відображені в ній, мають місце в нинішньому житті.
30 років тому, 1977 року, на екрани країни вийшов знаменитий «Службовий роман».
Картина була знята за п'єсою «Товариші по службі» Рязанова й Брагинського всього за 22 дні. Підготовка до знімань проходила теж швидко. У самому фільмі багато елементів імпровізації. Аліса Фрейндліх і Мягков здобули заслужене визнання радянських глядачів.

Як розповідає Аліса Фрейндліх, вони з Рязановим «облазили всі костюмерні, вибираючи найгунявіші сукні, черевики й плащі», щоб створити образ справжньої радянської замученої життям жінки. Рязанов довго не міг підібрати підходящі окуляри в грубій оправі, і його виручив оператор фільму Володимир Нахабцев – на головній героїні красуються старі окуляри його батька.
Управління статистики знімали в одному з будинків міністерства річкового флоту на Кузнецьком мосту. Актори багато імпровізували, тож знятого матеріалу вистачило б на 4 серії. Багато чого у фільмі – випадкові знахідки акторів. Зелені дерева під снігом – теж випадковість, як і знаменитий хіт «У природи немає поганої погоди». Вірші цієї пісні Рязанов придумав сам, коли гуляв підмосковним лісом, і видав їх за поезію Вільяма Блейка.
ФРЕЙНДЛІХ СНИЛАСЯ РЯЗАНОВУ
Ельдар Олександрович ще до початку знімань визначив виконавців головних ролей. Те, що Новосельцева й Калугіну мають втілити на екрані Мягков і Фрейндліх, він навіть не брав під сумнів. Олег Басилашвілі, довідавшись, що його затвердили грати неприємного Самохвалова, застрайкував і спробував знайти відмовку: «Ельдаре Олександровичу! Я змучився постійними перельотами з Ленінграда до Москви й назад. Ну який з мене Самохвалов? Я ж пожований увесь і пом'ятий!» Однак режисер був непохитний. Гримерам доводилося подовгу доводити до потрібної кондиції утомленого Олега Валеріановича, надаючи йому лиск кар'єриста й інтригана. Щодо «мимри» Калугіної, то Аліса Фрейндліх у недоладних черевиках, величезних рогових окулярах і старомодному плащі Рязанову просто снилася. У Ленінград на домашню адресу акторки була відправлена цінна бандероль із текстом п'єси й припискою режисера: «Алісочко Брунівно, не відмовте, благаю! Прошу Вас зіграти головну роль». І вона погодилася.

КРИЛАТІ ВИСЛОВИ З ФІЛЬМУ
«Труд облагораживает человека, и поэтому люди с удовольствием ходят на работу».
«Оклад у нее секретарский, а наряды сплошь заграничные».
«Да идите вы… в бухгалтерию!»
«Можно и зайца научить курить – нет ничего невозможного для человека с интеллектом!»
«Клубный пиджак для Дома культуры? Туда тоже можно!»
«У меня двое детей: мальчик… и тоже мальчик».
«Личные дела нужно решать без привлечения общественности».
«Я до пятидесяти не доживу: на вредной работе».
«Она знает дело, которым руководит. Такое тоже бывает».
«Пенсия на горизонте, а и она туда же – просто какая-то сексуальная революция»
КІНОЛЯПИ В УЛЮБЛЕНОМУ ФІЛЬМІ
Уважний глядач без зусиль побачить у «Службовому романі» низку недоладностей і ляпів. Наприклад, на нове місце роботи Самохвалів приїжджає на власній «Волзі». Виходить із автомобіля, замикає двері й входить у будівлю, при цьому залишаючи вікно в машині… майже повністю відкритим.
Ще один промах допущений у сцені, коли Новосельцев сідає за кермо тієї самої «Волги». У якийсь момент антена на машині складена, а коли наступної секунди камера показує «Волгу» з іншого боку, антена виявляється витягнутою!
До речі, мало хто знає про те, що Басилашвілі тоді геть не вмів кермувати. Актора навчили, як треба рушати й зупиняти, і цього виявилося достатнім, щоб не запрошувати дублера. Водійське посвідчення Олег Валеріанович одержав тільки 1989 року, після придбання свого першого автомобіля «Жигулі» ВАЗ-2106, коли йому виповнилося 55 років!
http://www.vesti.dp.ua/