Телеканал СТБ запускає промо-кампанію осіннього сезону

Телеканал СТБ

3 жовтня стартує масштабна промо-кампанія осіннього сезону на телеканалі СТБ. Канал готує до запуску понад десять прем'єр програм власного виробництва. Крім того, слоган бренду СТБ («Коли ти вдома») буде «розшифрований».
Бренд телеканалу СТБ дістав свій розвиток у новому сезоні – для цього були використані головні цінності бренду: співпереживання, пізнання, добрі спогади. Саме ці характеристики й відображені в позиціюванні прем'єрних програм власного виробництва на телеканалі СТБ.
Бренд дістав свій новий розвиток в основному слогані сезону, що відображає особливий настрій телеканалу – «СТБ. ТАМ, ДЕ НА ТЕБЕ ЧЕКАЮТЬ». У нього буде 5 підслоганів, що розбивають ефір за емоційними напрямами:


СТБ. ТАМ, ДЕ ПОЧУТТЯ – девіз проектів «Наше нове кіно», «Моя правда», «Зіркове життя», «Неймовірні історії кохання».
СТБ. ТАМ, ДЕ ДИВО – це те, що поєднує програми «Битва екстрасенсів», «Паралельний світ», «Нез’ясовно, але факт».
СТБ. ТАМ, ДЕ ВІДКРИТТЯ – головна емоція передач «У пошуках істини», «Таємниці України».
СТБ. ТАМ, ДЕ ПРАВДА – заявляють про себе «За «Вікнами», «Правила життя», «Документальний детектив».
СТБ. ТАМ, ДЕ РАДІСТЬ – і глядачі програм «Еники-Беники», «ВусоЛапоХвіст» погодяться із цим.


Практично всі нові проекти запускаються поточного тижня, крім «Битви екстрасенсів», прем'єра якої очікується в першу неділю листопада.
Кампанія нового сезону охопить всі міста-мільйонники. Телеканалом задіяні такі зовнішні медіа-носії, як борди, метролайти й розтяжки. З нестандартних носіїв – еліт-панно на вокзалах і вертикальні призми. Також буде задіяна ротація роликів на вокзалах і в кінотеатрах. Макети проектів з'являться у ТБ-гайдах, діловій і глянсовій пресі. Крім цього, нові слоти матимуть активну піар-підтримку.