Професійний дизайнер Віктор Коновалов: «Типографіка та зручність сприйняття студії каналу СТБ лідирують!»

Телеканал СТБ

Загальновідомо, що одна й та сама новина в різній оболонці здатна викликати діаметрально протилежні почуття. Новини каналу із прісним дизайном видаються нецікавими, натомість інформація в гарній оболонці сприймається як гостра.

Головними чинниками ефективної комунікації із цільовою аудиторією можна назвати такі складові дизайну студій новин, на які ми звертатимемо увагу: інформативність, типографіка, ефективність використання простору, влучення в цільову аудиторію, зручність сприйняття, універсальність, цілісність сприйняття, система візуальної комунікації (плашки, титри).

Почнемо з того, що дизайн іміджевих ідентифікаторів каналу має бути цілісним, він мусить підкреслювати наскрізну комунікаційну ідею каналу. Така цілісність елементів дизайну студії викликає підсвідому довіру до інформації, що забезпечує концентрацію аудиторії на контенті новин.

Світові тенденції оформлення – функціональність, простота, лаконічність, легкість читання, чіткі контрасти структурних інформаційних блоків. Що, власне, і викликає відчуття авторитетності наданої інформації. Зупинімося детальніше на кожному з каналів.

Типографіка та зручність сприйняття студії каналу СТБ, на мій суб'єктивний погляд, лідирують серед українських телеканалів. Блоки новин чітко диференціюють брендинг відбивок. При цьому яскравий глибокий червоний однозначно працює в просторі. Задній план дивує неорганічністю й невиправданістю наявності специфічних об'єктів. За пунктами: інформативність 8; типографіка 8; ефективність використання простору 5; влучення в цільову аудиторію 8; зручність сприйняття 9; цілісність сприйняття 6; система візуальної комунікації (плашки, титри) 6; актуальність стилістики 6.

Для довідки:

Віктор Коновалов – лауреат міжнародного конкурсу інноваційного дизайну Siemens (Мюнхен), призер міжнародних фестивалів реклами (КМФР, ММФР). Засновник і креативний директор міжнародного агентства інноваційного брендингу Konovalov.xclv (Росія, Україна, США, Канада), Автор і тренер семінару «Ефективний креатив» (Нижній Новгород), креативний директор і партнер проекту No comments. Автор інноваційного друкованого проекту College, під власним брендом реалізовує інноваційні проекти b.live, interactive music, ad:evolution, меблі й об'єкти промислового дизайну, що змінюються під настрій. Інвестує в сонячну енергетику. Клієнти – UMC, Vogue, Kent, Хортиця, Samsung, Nokia… 24 роки. 2 вищі освіти (3 економічна, 4 юридична в процесі), музична, художня.

Повний рейтинг читайте на Телекритиці