СТБ витратить на свої проекти 3 мільйони доларів

Телеканал СТБ

Думки про найближче майбутнє телеканалу СТБ — в експертів ринку суперечливі. Юлія Верченова зазначає, що СТБ націлений на сімейну аудиторію. Звідси — велика кількість пізнавальних програм. Можна очікувати посилення інформаційної служби, а також запуску великого розважально-ігрового проекту власного або спільного виробництва», — вважає вона.

СТБ суттєво збільшив інвестиції у власне виробництво – загальний бюджет становить майже три мільйони доларів, що в тричі більше, ніж торік. У планах каналу – випуск понад десяти нових проектів, зроблених власними силами або ж на замовлення. На екрани вийдуть два нових форматних шоу. «Еники-беники» – це сімейна ігрова програма виробництва студії «Пілот» за форматом Fremantle. Тут діти пояснюють своєю мовою значення різних слів, а дорослі вгадують, про що йдеться. «Битва екстрасенсів» (формат Psychic Challenge) – програма-експеримент, у якій люди, що впевнені у своїх надприродних здібностях, мусять пройти низку випробувань. СТБ і далі знімає документалістику. З'являться й дві програми в гумористичному жанрі – «Вусалапохвіст» і «Кумедні кадри», що ґрунтуються на потішному домашньому відео.

MMR